חדשות בארץ

לפיד בישיבת הממשלה הראשונה בראשותו: "האיראנים, חמאס וחיזבאללה לא מחכים"

ראש הממשלה יאיר לפיד קרא לשרים להמשיך ולתפקד בחודשים האחרונים כאילו אין בחירות

  • ד' תמוז התשפ"ב
(צילום: POOL)(צילום: POOL)
אא

ישיבת הממשלה נפתחה הבוקר (ראשון) לראשונה בהובלתו של ראש הממשלה, יאיר לפיד. בדבריו, אמר לפיד כי הממשלה תנהל את המדינה בחודשים הקרובים "כאילו אין מערכת בחירות".

לדבריו, "משבר החינוך לא יכול לחכות. תקציבים לבתי חולים אי אפשר לדחות. אזרחי ישראל זכאים לממשלה מתפקדת בכל רגע נתון. האיראנים, חמאס והחיזבאללה לא מחכים. אנחנו צריכים לפעול מולם בכל הזירות, בכל רגע נתון, וזה בדיוק מה שנעשה''.

לפיד התייחס לכך שצה"ל יירט אתמול שלושה כלי טייס בלתי מאויישים עויינים שניסו לפגוע בתשתיות ישראליות במים הכלכליים של ישראל. "חיזבאללה ממשיך בדרך הטרור ופוגע ביכולת של לבנון להגיע להסכם על הגבול הימי. ישראל תמשיך להגן על עצמה, על אזרחיה ונכסיה. הממשלה הזו תמשיך לפעול לטובת האזרחים בדיוק כפי שעשתה כל השנה האחרונה. אנחנו נביא החלטות, אנחנו נוציא לפועל מהלכים, אנחנו נמשיך לחזק את עוצמתה הכלכלית, המדינית והביטחונית של מדינת ישראל", אמר ראש הממשלה החדש.

לפיד יכהן כראש הממשלה לפחות בארבעת החודשים הקרובים, ובמהלך הלילה האחרון כבר שהה עם רעייתו ליהיא בדירה מאובטחת במתחם בלפור.  

ראש השב"כ הדגיש כי הוצאות שדרוג האבטחה המתחייבות בתקן שב"כ, בביתו של לפיד בתל אביב, יהיו הכרחיות ומינימליות וזאת תוך התחשבות ומינימום פגיעה בשגרת החיים של השכנים המתגוררים בסמוך. עוד נאמר כי בכדי לצמצם עלויות, ייעשה שימוש גם באמצעי אבטחה קיימים שניתן להעבירם ממשימות אחרות.

תגיות:יאיר לפידחיזבאללהלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה