חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: צה"ל יירט 3 מל"טים של חיזבאללה מעל הים התיכון

הותר לפרסום כי צה"ל יירט היום 3 מל"טים של חיזבאללה מעל הים התיכון. במוצ"ש נשא יאיר לפיד נאום ראשון מאז נכנס לתפקידו כראש הממשלה. קבלו את סיכום חדשות השבת

  • ג' תמוז התשפ"ב
אא

* צה"ל יירט היום (שבת) מעל הים התיכון שלושה כלי טיס בלתי מאוישים של ארגון הטרור חיזבאללה שטסו מלבנון לעבר אסדת הגז כריש שהחלה בביצוע עבודות הקידוח לפני שבועיים. אחד הכטב"מים יורט על ידי מטוס קרב מסוג ברק שהוזנק מטייסת העמק ברמת דוד, ושני כלי הטיס הנוספים יורטו על ידי טילי ברק של ספינת הטילים אח"י אילת. מדובר ביירוט מבצעי ראשון מסוגו.

* ראש הממשלה יאיר לפיד נשא הערב (מוצאי שבת) נאום ראשון בתפקידו. במהלך דברי אמר לפיד כי "מדינת ישראל גדולה יותר מכל אחד מאיתנו וחשובה יותר. היא הייתה כאן לפנינו ותהיה הרבה אחרינו, היא לא שייכת רק לנו. אנחנו צריכים לבחור בטוב משותף, במה שמחבר אותנו, תמיד יהיו מחלוקות, השאלה איך מנהלים אותם. מחלקות היא לא בהכרח דבר רע, כל עוד היא לא פוגעת ביציבות השלטונית".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "האיום האיראני הוא הראשון במעלה על ישראל". לפיד אמר עוד כי יש ברכה גדולה בהסכמי אברהם, ותהיה ברכה בהסכמים שעוד יבואו. בליכוד זעמו על זמן המסך שקיבל לפיד. "מועמד יש עתיד לראשות הממשלה וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מקבל הערב זמן מסך בכל הערוצים לפתיחת מערכת הבחירות שלו. הליכוד דורש זמן מסך זהה עבור ראש הממשלה לשעבר ומועמד המחנה הלאומי, בנימין נתניהו. אם לא ינתן זמן שידור זהה זאת תהיה הוכחה נוספת להתגייסות מוחלטת של ערוצי התקשורת למועמד השמאל", לשון הליכוד.

* ביום שלישי הקרוב יצא ראש הממשלה יאיר לפיד לביקור מדיני בפריז.

* המחבל האסחר זכריא זוביידי, מפקד בכיר בגדודי חללי אל-אקצה של תנועת פתח, סיים השבוע בכלא את לימודיו לתואר שני.

* הרשות הפלסטינית תעביר לאמריקנים את הכדור שהרג את העיתונאית שירין אבו עאקלה, לשם בדיקה פורנזית שיבצע הצד האמריקני.

* עיתונאי חדשות 12 משה נוסבאום חשף היום כי הוא חולה במחלת ה-ALS , מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. "אני בשלבים ראשונים של המחלה", כתב נוסבאום. "זה לא נעים, משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם"

תגיות:יאיר לפידחדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה