חדשות בארץ

בנט ולפיד קיימו טקס חילופין בלשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה היוצא וראש הממשלה הנכנס קיימו טקס חילופין מצומצם, בהשתתפות בכירי לשכותיהם ובני משפחותיהם. השניים ערכו לאחר מכן פגישת חפיפה

לפיד ובנט בטקס (צילום: חיים צח, לע"מ)לפיד ובנט בטקס (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, וראש ממשלת המעבר הנכנס, יאיר לפיד, קיימו היום (חמישי) טקס חילופין בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בטקס, שנערך במתכונת מצומצמת, השתתפו בכירי שתי לשכותיהם של לפיד ובנט ובני משפחותיהם. לפיד ייכנס לתפקידו באופן רשמי הלילה בחצות.

לאחר הטקס נערכה פגישת חפיפה בין בנט ולפיד, במסגרתה העביר ראש הממשלה היוצא למחליפו את עיקרי הסוגיות הביטחוניות והמדיניות של מדינת ישראל.

(צילום: חיים צח, לע''מ)(צילום: חיים צח, לע''מ)

בדברים שנשא בטקס, אמר בנט ללפיד: "התפקיד המאוד מיוחד הזה, והמדינה הזאת לא שייכת לאדם אחד, היא שייכת לכל עם ישראל. אני מעביר לך את מקל השליחים המקודש, ואת האחריות על מדינת ישראל. אני מאחל לך שתשמור עליה ושה' ישמור עליך".

"כל שבת אנחנו מברכים את הילדים 'ישימך ה' כאפרים וכמנשה, יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. בהצלחה, אחי".

לפיד הגיב על הדברים: "באופן מופלא כלשהו, אמא שלי אמרה לי את אותה ברכה לפני 25 דקות. את מה שיש לי להגיד אני עוד אגיד. אני עבדתי תחת ראשי ממשלות, אני הכרתי ראשי ממשלות. אתה איש טוב וראש ממשלה מצוין, ואתה חבר טוב. זה לא טקס פרידה כי אין לי שום כוונות להיפרד ממך".

מוקדם יותר היום אישרה הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לפיזורה. ההצעה התקבלה ברוב של 92 חברי כנסת, ללא מתנגדים. לאחר ההצבעה נסע לפיד לאוהל יזכור ביד ושם. "נסעתי ליד ושם כדי להבטיח לאבא שתמיד אשמור על ישראל חזקה, שתדע להגן על עצמה ולהבטיח את שלום ילדיה", כתב.

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה