חדשות בארץ

אמו של מוישי קליינרמן: "אבא שבשמיים משגיח עלינו, מקווים לסוף שמח"

גיטי קליינרמן הגיבה על ההתפתחות בחקירת היעלמותו של בנה: "עדיין אין לנו שחור לבן. התיק הזה הפך להיות ממוישי הפרטי שלי למוישי של עם ישראל"

  • ל' סיון התשפ"ב
אא

גיטי קליינרמן, אמו של הנער מוישי בן ה-16 וחצי ממודיעין עילית שנעדר מזה 95 ימים, התייחסה הבוקר (רביעי) להתפתחות בחקירה בנוגע להיעלמותו.

"קיבלנו איזו שהיא הודעה שמשהו התחדש בתיק, לא מעבר לזה", אמרה קליינרמן בריאיון לרדיו 103FM. "עדיין אין הוכחות. מבחינתי אני לא יודעת כלום. סיפרו מה קרה ביומיים האחרונים ומה ההתפתחות, אך זה לא רלוונטי כי עדיין אין לנו שחור לבן".

קליינרמן ציינה כי היא מנועה מלספר על ההתפתחות בחקירה, עליה הוטל צו איסור פרסום, אולם הדגישה: "עדיין צריך לבדוק ולחקור את זה, זה לא עובד ככה. אני מקווה שבקרוב ממש יהיה, ונשמח לשתף את כולם".

לדברי האם, המידע החדש שקיבלה המשפחה לא פיזר עדיין את הערפל סביב התעלומה: "זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ ולדפיקות לב מואצות. כל הזמן זה ציפיות ואכזבות. אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב".

בתשובה לשאלה, אמרה האם כי לאחר שבועות ארוכים של התעלמות מהפרשה מצד הרשויות היא חשה בשינוי משמעותי: "אני חושבת שכל הכוחות הטובים ביותר במשטרת ישראל מגויסים לתיק של מוישי, ותודתי על כך. אני חושבת שהתקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה, שאי אפשר להזניח חיים של אדם, ילד בן 16 וחצי שנעלם. 80 יום לא התייחסו לזה בכלל, כאילו מדובר בחפץ. אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שלא היו מספיק אינטרסים, לא היה מספיק כוח של ציבור. התיק הזה הפך להיות ממוישי הפרטי שלי למוישי של עם ישראל".

"אני אומרת שיש לנו אבא חזק בשמיים שמנהל אותנו ומשגיח עלינו כל רגע, והוא באמת כל יכול. ברגע שהוא ירצה - זה קורה עכשיו. שכולם ימשיכו להתפלל על אברהם משה בן גיטל שיחזור הביתה בריא ושלם. נמשיך להיות ערניים ולהתחזק, ובעזרת השם לסוף האופטימי והשמח בתקווה גדולה", סיכמה אמו של מוישי קליינרמן.

תגיות:מוישי קליינרמןגיטי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה