חם ברשת

"בית עלמין ביום הולדת. טרגדיה": מגישת רשת 13 בפוסט מטלטל על מות אחיינה 

מירי מיכאלי, מגישת התוכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 - ריגשה השבוע את עוקביה ברשתות החברתיות, כאשר פרסמה פוסט מטלטל ביום הולדתה העברי, אותו ציינה ביום פרסום הפוסט

אא

מירי מיכאלי, מגישת התוכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 - ריגשה השבוע את עוקביה ברשתות החברתיות, כאשר פרסמה פוסט מטלטל ביום הולדתה העברי, אותו ציינה ביום פרסום הפוסט. 

עם זאת, נסיבות מצערות הביאו אותה לבקר דווקא ביום הולדתה העברי בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, ומשם להשתתף בהלוויה מצערת של אחיין שאמור היה להיוולד לה, אך מת בטרם לידתו. "ללוות את האחיין שלא הספקת לפגוש, בדרכו הראשונה והאחרונה בעולם הזה, לקבורה, זה דבר שאני לא מאחלת לאף אחד", כתבה מיכאלי בפוסט. "אבל זו המציאות. נשקתי לו וליטפתי, ואמרתי לו שאנחנו אוהבים אותו. משפחות רבות חוו את הכאב והאובדן של לידה שקטה, ואין לי אלא לשלוח חיבוק מנחם על הצער העצום הזה. 

"כך יצא שהיום הוא יום ההולדת העברי שלי ובכל שנה הוא מרגיש יותר משמעותי בעבורי, זמן לחשבון נפש, אבל בטוב וגם להודיה. והדבר הזה שקרה השנה, ללכת לבית העלמין ביום ההולדת, זה נורא. אבל זה גם נורא חזק. כי עוד אחגוג ואשמח ביום ההולדת וזה נחמד. באמת חשוב ליהנות מעצם קיומנו בעולם הזה, אבל זה חולף והמהות של למה אנחנו עדיין פה - זה נשאר.

"ההזדמנות לעשות מצווה, לעשות טוב, לנחם ולהקל על סבלו של האחר מזכירה בדיוק למה אני עדיין חיה, בעיקר בשביל מה. וגם הטרגדיה הזו מזכירה לאן בסוף כולנו הולכים ומה ניקח איתנו לשם. לא כסף, לא כוח ולא כבוד. רק רק מעשים טובים. מבטיחה שמחר יהיה פה פוסט יום הולדת יותר מרים. בינתיים, ליד כסא הכבוד יושב לו מלאך קטן ומתוק ושומר עלינו", סיכמה בעצב. 

תגיות:הלוויהמרגשמירי מיכאלימגישה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה