חדשות בעולם

צעירה שנחטפה בניו יורק הצליחה להזעיק עזרה בדרך המקורית הזו

החוטף אישר לצעירה להזמין מזון דרך הטלפון, והיא רשמה בסעיף ההערות: "בבקשה תתקשרו למשטרה, כשהמשלוח יגיע תבואו עם השוטרים"

  • כ"ד סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

צעירה בת 24 נחטפה בניו יורק, והצליחה להזעיק שוטרים דרך סעיף ההערות באפליקציה להזמנת משלוחי מזון.

החוטף אישר לצעירה להזמין סנדוויץ' והמבורגר, והיא ניצלה את סעיף ההערות באפליקציית המשלוחים האמריקנית Grubhub ורשמה לעובדי בית הקפה: "בבקשה תתקשרו למשטרה. כשהמשלוח יגיע תבואו בבקשה עם השוטרים. בבקשה אל תתנו לזה להיות גלוי".

בערוץ הטלוויזיה WABC דווח שאחד מעובדי המקום עדכן את בעל המסעדה על ההזמנה החריגה, ושאל אותו מה לעשות. הבעלים הורה לו להזעיק את המשטרה. "אנחנו לא יכולים לקחת סיכון", אמר.

העובדים הזעיקו את המשטרה, וכאשר הגיע משלוח המזון לבית החוטף, הוא הופתע לגלות את השוטרים בפתח ביתו. התברר כי החוטף מנע מהצעירה גישה לטלפון שלה, אך כן אפשר לה להזמין דרכו מזון.

אליס ברמחו, בעלת המסעדה, סיפרה לערוץ הטלוויזיה המקומי כי "ממש לא היה לנו מושג כמה היה חמור המצב עד שהכול קרה", אמרה ברמחו. הנהלת אפליקציית המשלוחיםGrubhub , ששמעה על המקרה, עדכנה כי מנכ"ל החברה החליט כאות הוקרה להשקיע במסעדה 5,000 דולר.

דוברת מטעם החברה מסרה: "בכל פעם שאנו רואים מעשה פשוט אך יוצא דופן שכזה, אנחנו נדהמים מההשפעה החיובית של שותפינו על הקהילות שלהם. מהנהגים שמבצעים משלוחים בתנאי מזג אוויר קשים דרך עובדי התאגיד שמתנדבים במתחמי חלוקת מזון ועד לעובדי המסעדה הזו ביונקרס – ששמו לב לסיטואציה חמורה והגיבו במהירות. אנחנו גאים בכך ש-Grubhub יכולה להיות חלק מסיפורים מופלאים כאלו של טוב לב וגבורה".

תגיות:חטיפהניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה