סיפורים אישיים

ביקשתי להיפקד, הקב"ה אמר ’כן’ - והבטחתי לפרסם את עבודת התודה

"תודה היא עבודה, אבל מי שעושה אותה רואה תוצאות ברורות וטובות. אני היא ההוכחה לכך"

  • כ"ב סיון התשפ"ב
אא

אין עוד מלבדו: המכתב שיראה לכולם שיש השם בעולם, שצריכים לזכור שמאמינים בו ולא לאבד את האמונה עד שנקבל את הישועה הנכספת. תודה למלי היקרה על המילים המרגשות במכתבה: "אני אשמח שתפרסמו את המכתב שלי, כי ברגעים האלה - אין מאושרת ממני עלי אדמות. ב"ה זכיתי ביום רביעי להתבשר בבשורה שאני מחכה לה כבר כמה שנים - שאני בהריון בריא ב"ה. 

כמה עברתי כדי להגיע לרגע הזה, שאין לכם מושג. כמה ריצות, כמה בדיקות, כמה תחושות כישלון, כמה בכי ועצבות, וכמה תפילות... אי אפשר לתאר. אני יודעת שרבות מהגולשות שקוראות את זה עדיין מחכות לבשורה טובה - אם זה זיווג, אם זה ילדים, ואם זה פרנסה. לכולנו חסר משהו, וכולנו היינו רוצות לקבל אותו בדרך הכי מהירה והכי קלה. 

"בשבילי הדרך הזו הייתה דרך התודה. אמנם זה לא פשוט להודות על מה שהכי מכאיב לך שאין לך אותו, לא פשוט בכלל - אבל התעקשתי על העבודה הזו, ואמרתי תודה גם על החיסרון הגדול ביותר בחיים שלי - ילדים. אני לא יודעת כמה זמן אני מתמידה בעבודה הזו, אבל אין ספק שלצד הקושי, יש גם הרבה רגעים של שלווה, אמונה וסיפוק. 

"לפני שנתיים עברנו הפלה, אחרי מסע לא פשוט בכלל של טיפולי פוריות. שנינו לקחנו את זה מאוד קשה, אבל בעלי חיזק אותי כל התקופה הזו ואמר: 'יהיה לך'. זה מה שהחזיק אותי למעשה עד לרגע הבשורה שקיבלתי השבוע, והייתי חייבת לפרסם. אני לא יודעת אם הוא יודע כמה, כמה הייתי צריכה לשמוע את המילים האלה ברגעי השבירה. 'יהיה לך'. 

"אני יודעת שהתודה היא עבודה לא קלה, אבל אני מרגישה שזה מה שהושיע אותנו וזה מה שהביא אל חיינו את הבשורה הטובה כל כך שנפקדתי, שאני בהריון. אני כותבת את המילים האלה והראש שלי מלא במחשבות על מה שיהיה, והלב שלי בהתרגשות שיא והעיניים שלי מלאות בדמעות תודה לבורא עולם, על שלא שכח אותי. הוא לא שוכח אף אחד, גם אתכן ואתכם הוא לא ישכח. אני לא יודעת מי קורא את זה עכשיו, אבל אני מבקשת מכל מי שקורא את המכתב הזה להיאזר בסבלנות ולא לשכוח שיש השם בעולם. גם כשהוא אומר לא לפעמים, וגם כשהוא אומר כן - הוא אף פעם לא משנה את צורתו, הוא תמיד טוב אלינו ותמיד יודע הכי טוב מה אנחנו מסוגלים לעבור, ומה אנחנו לא מסוגלים.  

"אני מודה לבורא עולם על ההפלה שעברתי, כי זה היה הכי טוב בשבילי ואני לא באמת יודעת מה נעשה עם הנשמה הזו, שנמצאת עכשיו קרוב אליו יתברך, והוא שומר עליה ומגדל אותה בשבילנו. 

"אני מודה גם על ההריון הזה, ומבקשת מבורא עולם שישמור על ילדינו. שישמור על המשכיותנו. שישמור על הריוננו, וייתן לנו שכל טוב לדעת איך ומה לאכול וכיצד 'לתחזק' את ההריון הזה כדי שהילד יוולד בצורה הטובה ביותר, בבריאות ומזל טוב בסיעתא דשמייא, אמן. 

"אני מודה על הבמה הכל כך חשובה הזו כאן בהידברות, שנותנת לכל אחד לבטא את מה שבלבו ומפרסמת מכתבים נהדרים ומרגשים - וכן, קראתי את כולם במדור הזה. 

"אני גם מודה לבעלי על החיזוקים שלו לאורך כל השנים שלא זכינו בילדים, ומתפללת מעומק הלב שהפעם זה יהיה הניצחון שלנו על הכל - על כל הקשיים והאתגרים שעמדו בינינו לבין הישועה הגדולה מכל".

תגיות:ישועהמכתבתודהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה