חדשות בארץ

"תודה לשליחים של אלוקים": הפצוע האנוש משומר החומות בפוסט מטלטל במיוחד

שליו ביטון, נפצע באורח אנוש, ועבר שיקום מפרך: "המטרה שלי כרגע היא לקבל את המצב החדש, להציב לעצמי כל יום אתגרים חדשים ולעמוד בהם. לקום בבוקר להניח תפילין ולהודות לבורא עולם על מה שכן יש! ועל מה שעוד יגיע"

  • כ"ב סיון התשפ"ב
(צילום: מתוך הפייסבוק של שליו ביטון)(צילום: מתוך הפייסבוק של שליו ביטון)
אא

שליו ביטון, שנפצע אנושות במהלך מבצע "שומר החומות" לפני שנה – השתחרר השבוע מבית החולים, לאחר שיקום ארוך מאוד בבית החולים שיבא. שקד נפגע מטיל הנ”ט סמוך לרצועת עזה והובהל לבית החולים. הרופאים לא נתנו לו כמעט סיכוי, לאחר שסבל מכוויות רבות, נפגע בשתי ידיו ואחת מרגליו נקטעה.

במהלך הפיגוע נהרג חברו הטוב של ביטון, סמ"ר עומר טביב הי"ד, בן 21 מאליקים. כוחות חילוץ, בהם כוחות אזרחיים שהגיעו למקום, טיפלו בנפגעים. הם הצליחו לפנות אותם במהירות לבית החולים ברזילי באשקלון, לא לפני שפעילי חמאס פתחו בירי מסיבי של פצצות מרגמה לעבר המקום, וכתוצאה מכך נפצע באורח קל אחד המחלצים מרסיס של פצמ"ר.

ביטון הוכיח על תעצומות נפש נדירות. בפוסט מרגש במיוחד שהעלה ביטון בעמוד הפייבסוק שלו כתב: "זאת תקופה שלימדה אותי המון", ציין. "למדתי להעריך את הרגע, למדתי שיש בי כוחות על, למדתי לאהוב את עצמי. תמיד. לא משנה כמה שבור אני, לא משנה כמה צלקות יש על גופי. למדתי שאין כזה לא יכול! אין דבר כזה אין לי כוח! כשיש מטרה מול העיניים הכל מתגמד".

"מה המטרה אתם שואלים?", המשיך ביטון, "אז ב-12.5 היא הייתה לשרוד. לחיות, והיום, היא לנצח את עצמי בכל יום מחדש! ללמוד לאהוב את עצמי, ככה כמו שאני! לקבל את המצב החדש, להציב לעצמי כל יום אתגרים חדשים ולעמוד בהם. לעשות פעולות יומיומיות וכשאני מצליח אז להתלהב מהן, לקום בבוקר להניח תפילין ולהודות לבורא עולם על מה שכן יש! ועל מה שעוד יגיע.

"פייר, לא חשבתי שאתרגש ככה", הודה ביטון בהתרגשותו. "קצת יותר משנה של אישפוז הגיעה לסופה. אם מישהו היה אומר לי שבגיל 21 אהיה מאושפז במשך תקופה כל כך ארוכה, הייתי אומר לו שהוא משוגע.

ביטון ביקש להודות לצוות של מחלקת השיקום בבית החולים שיבא. "צוות בית החולים עשו ועושים עבודת קודש, שעובדים ימים ולילות, שהיו לצידי בכל רגע נתון והעניקו לי את הטיפול המסור ביותר! שפשוט הרכיבו אותי מחדש". ביטון הודה גם למחלקת "טיפול נמרץ טראומה בבית החולים ברזילי באשקלון שהעניקו לי טיפול ראשוני ומציל חיים- תודה. לשליחים של אלוהים מנתיב העשרה שהצילו את חיי! שהיו בזמן הנכון ובמקום הנכון, תודה על טיפולכם המסור תחת אש ועל שסיכנתם את עצמכם כדי להציל אותנו. אתם גיבורים אמיתיים. וכמובן, המשפחה שלי- שהשאירה את כל החיים בצד וטיפלה בי במשך שנה שלמה! הייתם לי לידיים ורגליים. אני אסיר תודה! אני אוהב אתכם. אעריך אתכם עד יומי האחרון".

תגיות:פצועמבצע שומר החומותשליו ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה