המצעד

5 המקומות עם השמות הכי מוזרים בעולם

אי אפשר לדעת מה היתה הכוונה המקורית של המייסדים, אבל למקומות האלו יש שמות מוזרים כל כך, עד שרוב האנשים ששמעו עליהם היו בטוחים שזו מתיחה או בדיחה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם מעולם לא שמעתם על המקומות שאתם עומדים לקרוא עליהם – אתם לא לבד. יחד עם זאת, אין ספק שאחרי הקריאה יהיה לכם נושא שיחה מעניין ולא שגרתי לדבר עליו.

 

BORING - משעמם

אנחנו מניחים שאנשים הגרים בעיירה BORING מבואסים קלות בכל פעם שמגיע תייר לעיר ומתבדח על חשבונם. ואנחנו שואלים: האם באמת משעמם בה? האם האנשים בעיירה מתהלכים בה כל היום בלי מטרה ובשעמום גדול? כנראה שלא. ועדיין, איזה שם מוזר לעיירה. ולחשוב שהיא נקראה כך על שם מייסדה: וויליאם הריסון בורינג, שהיה כנראה אדם מעניין מאוד. או שלא.

 

 MISTAKE ISLAND- אי הטעות

האם האי נקרא כך בכוונה? האם יש לכך משמעות? ואולי בעצם הכל טעות אחת גדולה. בכל אופן יש אי שנושא את השם המוזר והוא ממוקם במחוז וושינגטון, במדינת מיין שבארה"ב.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

DRAMA - דרמה

כן, העיר היוונית נחשבת היום לעיר רגועה. אמנם עם תיירות מפותחת ואפילו אתר סקי שמושך אליו מטיילים רבים מהאזור, אך מנומנמת ונטולת כל דרמה, למרות השם הסוער. לאורך השנים זכתה העיר אפילו לקהילה יהודית ענפה של סוחרים, אך בשואה נכחדה הקהילה על כל תושביה וכיום חיים בה פחות ממנין יהודים.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

OBAMA - אובמה

לעיר הנמל ביפן אשר רוב הכלכלה בה מתבססת על דייג ותיירות לא היה שום קשר לנשיא הקודם של ארה"ב. יחד עם זאת, בשנת 2006, כשברק אובאמה התמודד לתפקיד הנשיא, תושבי העיר אובאמה התרגשו מכך מאוד, ואף מכרו מוצרים שונים לקידום מסע הבחירות של הסנטור הצעיר. ב-2009, כשהושבע אובאמה לנשיאות, חגגו ברחבי העיר הקטנה את היבחרו, אף על פי שבסופו של יום, באמת שאין שום קשר, וכנראה שזו היתה סתם סיבה למסיבה.

 

USELESS ISLANDS - איים חסרי תועלת

נסו לחשוב מה מרגישים אנשים שגרים במקום שנקרא "אי חסר תועלת"? נקוה מאוד שלא מלוות אותם תחושות דומות לשם האי. בהתחשב בעובדה ש"איים חסרי תועלת" ממוקמים ליד מקום שנקראFIXED HEAD  ("ראש מסודר" או "ראש מתוקן"' בתרגום חופשי)' אפשר להבין שמי שנתן את השמות למקומות האלו לא הקדיש לכך יותר מדי מחשבה.

מכירים מקומות נוספים עם שמות מוזרים? ספרו לנו בתגובות.

תגיות:TOP5מקומות מוזרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה