מעניין

האם אפשר לצלות סטייק ברכב? זהירות, ניסוי הזוי לפניכם

אמריקני מציג ניסוי הזוי: מה קורה לסטייק ששמים אותו ברכב סגור, כשבחוץ יש יותר מ-105 מעלות צלזיוס?

אא

מה קורה לסטייק כששמים אותו בתוך מכונית כשבחוץ יש יותר מ-40 מעלות? כוכב טיקטוק אמריקאי בשם ג'ו בראון הדהים את העוקביום שלו ברשתות החברתיות כשביצע את הניסוי הכי הזוי שיכול להיות, תוך שהוא מכין את הגולשים כי הם הולכים לצפות באחד הדברים הכי מטורפים שיראו. 

"מדהים מה אפשר לעשות בחום של אריזונה", אמר תוך שהוא לוקח תבנית ועליה סטייק עבה. "אני אשאיר את הסטייק במכונית שלי למשך כמה שעות, ועכשיו הטמפרטורה בתוכו היא לפחות 105 מעלות. אני אחזור יותר מאוחר כדי לבדוק את הסטייק. אני רוצה אותו לא פחות מוול דאן", אמר. 

בסרטון הבא שלו נראה בראון כשהוא מחזיק את המגש, כשעליו - סטייק חום שנראה שונה בתכלית מזה שהונח שם על ידו. "אני כל כך אוהב סטייק, וואוו, זה מריח נפלא", אמר כשקירב את אפו אל המגש, והתכונן לחתוך את הסטייק ולהראות לגולשים איך הוא יצא. "זה יצא מדיום רר, וזה קצת חי בשבילי, אבל זה עדיין טעים", אמר כשנגס בביס הראשון. 

למרות שצילם שני סרטונים בלבד - שניהם נצפו למעלה מ6.7 מיליון פעמים, והפכו לויראליים. הסרטונים שלו גם גרפו אלפי תגובות ומעל 450 אלף לייקים. בין כל התגובות שהגיבו על הטעם של הסטייק והאם זה טעים או לא טעים לאכול מדיום רר, היו גם כאלה שהטילו ספק באמיתות של הסרטון, ואמרו שהוא בטח דאג לטגן אותו לפני שהראה למיליוני הגולשים את התוצאות. 

מה אתם אומרים על כך?

תגיות:בשרחוםרכבצלייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה