חדשות בארץ

הדאגה לופתת: 85 יום להיעלמותו של מוישי קליינרמן, ואין כל קצה חוט

מוישי קליינרמן בן ה-16 נעדר כמעט 3 חודשים. במשטרה מודים: "אין קצה חוט. מלאכת החיפוש קשה יותר"

  • כ' סיון התשפ"ב
אא

85 יום להיעדרו: משטרת ישראל ממשיכה בחיפושים אחר מוישי קליינרמן בן ה-16, לאחר כמעט 3 חודשים של היעדרות. הבוקר (ראשון) מסרה המשטרה כי "מכיוון שעד כה אין קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת.

"במקרה של משה, עד כה לא נמצאה אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים. ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכל היה להימצא. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

מפקד תחנת מודיעין עילית, סנ"צ אלון כלפון, הודה הבוקר כי למשטרה אין קצה חוט. "התחלנו בחיפושים נרחבים בשני רבדים עיקריים: אחד - חיפוש טקטי בשטח, תוך הסתייעות בגורמי מקצועיים, יחידות צבאיות ואמצעים מיוחדים. חיפושים פיזיים שירדו ירידה לבורות מים, חיפוש במקוואות, בבתי כנסת וקברי צדיקים שאותם הוא נהג לפקוד. כל מקום שהוא היה - נסרק וממשיך להיסרק.

"אנחנו מנהלים חקירה מסודרת של כלל המרכיבים, אוספים עדויות, מאתרים מצלמות, מכשירי טלפון, עושים התחקות אחורה החל מהרגע שהוא נעדר ולפני. מחדשים קשרים ישנים, אנשים שראו אותו, חברים, מקורבים, משפחה.

"אנחנו כל העת בקשר עם המשפחה, קשר הדוק וחם. שקיפות מלאה וקשר רציף כדי לייצר להם תחושה שאנחנו באמת איתם, אנחנו כל הזמן מחפשים אותו, ונמשיך לחפש אותו עד שנמצא אותו", סיכם כלפון.

במשטרה ממשיכים לבקש את עזרת הציבור באיתורו של הנער, שנראה בפעם האחרונה במירון, ומאז אבדו עקבותיו. תיאורו: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

תגיות:מוישי קליינרמןנעדרחיפושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה