ראש הממשלה בנט אמר לחברי סיעתו כי אם חוק תקנות יו"ש לא יעבור בכנסת בשבועיים הקרובים, הממשלה תסיים את דרכה – כך דווח הבוקר (ראשון) בכאן רשת ב'. מספר גורמים שהשתתפו בישיבה דיווחו כי בנט אמר שיעשה ניסיון נוסף להעביר את החוק.

בליכוד, מצידם, מגבירים את הלחץ על ח"כ ניר אורבך כדי שיתמוך בפיזור הכנסת. האופוזיציה לא תגיש את הצעת החוק לפיזור הכנסת אם לא יהיו בטוחים שיש להם רוב. מנגד, באופוזיציה מבינים כי דחייה של ההצבעה צפויה להכשיל את המהלך, שכן אם היא תידחה לסוף החודש, הלחץ על אורבך להצביע בעד תקנות יו"ש יגבר והוא יתמוך בו, מה שיאריך את חייה של הממשלה.

הבוקר דווח ב'ישראל היום' כי 91 חוקים מטעם הממשלה ו-17 חוקים נוספים מטעם הכנסת תקועים, ואינם יכולים להתקדם לכדי חקיקה בשל היעדר רוב בכנסת.

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע כי יקיים שיחת שכנוע עם אורבך: "אני אדבר עם ניר אורבך, אני לא צריך אישור של ראש הממשלה בשביל זה. אורבך עדיין לא פרש, הוא עוד מתלבט. אם אורבך יחזור למסלול, גם חברי הכנסת האחרים יחזרו".

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר בסוף השבוע כי אם ייווכח שאין אפשרות להציל את הקואליציה, מפלגתו תפרוש ממנה. במקרה כזה הקואליציה תאבד כל אפשרות להמשיך להתקיים. ב'ידיעות' ציטטו בכיר במרצ שהתייחס לשני הח"כים הערבים מרע"מ ומרצ גנאים וזועבי. "איבדנו אותם", אמר, "לא נצליח לגרום להם להתפטר והם גם לא יחזרו להצביע עם הקואליציה. הסיפור איתם גמור".