חדשות בארץ

המורים מחריפים את העיצומים: הלימודים יושבתו בכל הארץ

הלימודים בכל רחבי הארץ יחלו בשעה 10:00, לאחר שהסתדרות המורים החליטה להחריף את העיצומים

  • כ' סיון התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הלימודים בכל רחבי הארץ יחלו היום (ראשון) בשעה 10:00, זאת כמחאה על התנהלות משרד האוצר במשא ומתן על הסכם שכר חדש לעובדי ההוראה. בחינוך המיוחד יתקיימו הלימודים כרגיל.

בהסתדרות המורים טענו כי פקידי האוצר נפגשו עימם, אך הגיעו לישיבה לא מוכנים וללא מסגרת תקציב.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד, מסרה: "מתסכל מאד שאחרי ישיבות ארוכות, שר האוצר בוחר לשלוח את פקידיו בידיים ריקות. הוא וראשי הממשלה, לפיד ובנט, מזלזלים בכל עובדי מערכת החינוך ובמליוני ההורים והתלמידים בישראל. פשוט בושה".

"דרשנו בישיבה שהם יציגו מה השכר ההתחלתי שהם מציעים ומה התוספות המוצעות לכלל עובדי ההוראה, אם הם לא מציגים את הנתונים, אין לנו מה לשבת איתם.

"אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט. אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם", הוסיפה.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "לצערנו, בחדר המשא ומתן אמירות לחוד ומעשים לחוד. הסתדרות המורים אינה מוכנה לתעדף באופן משמעותי את המורים הצעירים. מעבר לכך, הסתדרות המורים לא מוכנה לדון בנושאים הכרחיים לקידום מערכת החינוך, כמו התאמת החופשות, מתן סמכויות ניהול למנהלי בתי הספר ותגמול מצוינות. משרד האוצר ימשיך להתעקש על הסכם שיביא לשינוי אמיתי במערכת החינוך לטובת ציבור ההורים, התלמידים, המורים והמנהלים".

תגיות:שביתההסתדרות המוריםיפה בן דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה