חדשות בארץ

נמנע פיגוע נגד ישראלים באיסטנבול, מוסדות החינוך ייפתחו ב-10:00: סיכום חדשות השבת

נס בנתיב העשרה, לחצים ממקורבי בנט על אורבך, צה"ל תקף ברצועה: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • י"ט סיון התשפ"ב
אא

בחסדי שמים נמנע פיגוע איראני נגד ישראלים באיסטנבול: גורם ביטחוני חשף כי הפעולה האיראנית באיסטנבול נגד ישראלים כבר החלה. לדבריו, מספר ניסיונות לבצע פיגוע באיסטנבול כבר נבלמו אך הבהיר כי החוליות האיראניות שנמצאות בשטח יודעות על הישראלים שנמצאים במלונות העיר.

גורם ביטחוני צוטט הערב ב'כאן חדשות' באמרו: "האירוע לא מאחורינו, יש עדיין ניסיונות מיידים של חוליות לרצוח ישראלים בשטח. יש משפחות ישראליות שהיו דקה ממוות, ואנחנו מזהירים גם אותן, ויודעים לומר שהישראלים הורידו פרופיל".

המל"ל שב וקרא לישראלים לצאת מאיסטנבול ולא לנסוע אליה. כן ציין המל"ל כי על ישראלים הנמצאים בטורקיה לנעול את דלת החדר במלון ולהימנע מפתיחתה לגורמים לא מזוהים שעשויים להציג את עצמם בדרכים שונות, למשל שירות חדרים, תחזוקה או מסירת משלוח. בכל מקרה של חשד או ניסיון פגיעה - יש לדווח מיד למשטרה המקומית, ובמקרה חירום - ניתן לפנות לחדר המצב של משרד החוץ - 972-25303155+.

יפה בן דוד מזכלי"ת הסתדרות המורים הודיעה ביום שישי כי ביום ראשון יחלו הלימודים בכל הארץ בשעה 10:00 במסגרת המחאה על שכר המורים. הלימודים במוסדות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל. לא ברור האם גם בחינוך החרדי יאחרו את הלימודים.

אזעקה נשמעה בליל שבת ביישובים זיקים, כרמיה, נתיב העשרה, מבקיעים, ובאזור תעשייה הדרומי אשקלון. לא דווח על נפגעים בעקבות הירי. בתגובה על הירי צה"ל תקף הבוקר ברצועה. בין האתרים שהופצצו על פי הפלסטינים - בסיס חמאס "סלאח א-דין" ושכונת זיתון שממזרח לעזה.

נס בנתיב העשרה: קליע של מקלע חדר הבוקר לבית במושב נתיב העשרה, גרם לנזק. בחסדי שמים גלויים, בני המשפחה לא היו בבית. אין נפגעים בגוף.

לחצים ממקורבי בנט על אורבך: מקורב לבנט ביקש מאורבך בכל לשון של בקשה שלא להצביע בעד פיזור הכנסת, לפחות עד לאחר הביקור. "אל תעשה לו את זה", ביקש מאורבך. "תחשוב על ההשפלה האדירה, לא להיות זה שיקבל את פניו של הנשיא למרגלות האייר פורס 1 בנתב"ג" – כך דווח ב'הארץ'.

הפרלמנט בבריסל דחה לפני כשעה את הצעת החוק לאסור את השחיטה הכשרה: ברוב של 42 נגד 38 דחה הפרלמנט בבריסל את הצעת החוק לאסור שחיטה כשרה במחוז. 'ועידת רבני אירופה בירכה על ההחלטה.

תגיות:שביתהאזעקהאיסטנבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה