חדשות בארץ

יו"ר הסוכנות הבא - אלוף במיל’ דורון אלמוג

ועדת המינויים של הסוכנות היהודית המליצה על אלמוג כמועמדה ליו"ר הסוכנות לארבע השנים הבאות. חבר הנאמנים של הסוכנות צפוי לאשר את המינוי בחודש הבא

  • י"ז סיון התשפ"ב
אלמוג (צילום: פלאש 90)אלמוג (צילום: פלאש 90)
אא

ועדת המינויים של הסוכנות היהודית המליצה היום (חמישי) למנות את אלוף במיל' דורון אלמוג ליו"ר הסוכנות לארבע השנים הבאות. חבר הנאמנים של הסוכנות צפוי לאשר את המינוי בכינוס הבא שלו, המתוכנן להיערך ב-10 ביולי בירושלים. אלמוג צפוי להיכנס לתפקידו במהלך ספטמבר 2022.

אלמוג, בן 71, שימש כאלוף פיקוד הדרום בין השנים 2003-2000. הוא הקים ומכהן כיו"ר הכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן, הקרוי על שם בנו ערן שנפטר בגיל צעיר ממחלת קסטלמן. אלמוג היה בין מדליקי המשואות ב-2006, וקיבל את פרס ישראל על מפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה בשנת 2016.

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, העומד בראש ועדת המינויים, בירך את אלמוג על בחירתו לתפקיד: "אני סמוך ובטוח כי הוא ינהיג את הסוכנות היהודית באותה מסירות ונחישות שבה פעלו קודמיו בתפקיד".

נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך אף הוא על בחירתו של אלמוג: "זהו תפקיד חשוב מאוד בעולם היהודי, הפועל לחיבור בין מדינת ישראל ליהודי התפוצות ובין העולם היהודי למדינתנו; המשפיע על החברה הישראלית, ועל עלייה וקליטה. אני סמוך ובטוח שכישוריו, ניסיונו ויכולותיו יצעידו את הארגון החשוב הזה קדימה".

היו"ר הנבחר הגיב: "אני גאה ונרגש על האמון והבחירה. אסיר תודה לאנשי הסוכנות ומנהיגיה העושים לילות כימים לחיזוק העם היהודי ומדינת ישראל. בעבודת צוות משותפת נצית להבה וגאווה בעשייתנו למען עתיד של תקווה לדורות הבאים".

תגיות:הסוכנות היהודיתדורון אלמוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה