חדשות בעולם

"מחלה ממארת": המתקפה הבוטה של יאיר גולן נגד נתניהו

סגן שרת הכלכלה השתלח בראש האופוזיציה בנימין נתניהו וכינה אותו "מחלה ממארת". הליכוד: "דורשים מבנט ולפיד לגנות את ההסתה הפרועה של גולן"

גולן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גולן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן (מרצ), השתלח היום (שלישי) בבוטות בראש האופוזיציה בנימין נתניהו. בריאיון לרדיו 90, אמר גולן: "צריכים להמשיך בממשלת השינוי כדי לגאול את ישראל מהמחלה הממארת שנקראת בנימין נתניהו".

בליכוד אמרו בתגובה כי "דברי ההסתה החמורים של יאיר גולן נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן, שביזה את זכר השואה בערב יום השואה בעודו לובש מדים כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו. אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן".

מוקדם יותר היום, אמרה חברתו לסיעה של גולן, חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי, כי היא מקבלת איומים ברצח מצד גורמים במחנה המתנגד לנתניהו, וזאת בעקבות הצבעתה בשבוע שעבר נגד עמדת הקואליציה.

בריאיון לרדיו "קול ברמה" אמרה רינאוי זועבי: "יש את מחנה 'רק לא ביבי', שמבחינתי הוא מחנה פנאטי לכל דבר. הם לא רואים בעיניים ומוכנים לעבור על כל העקרונות, רק שלא לראות את ביבי. יש מחנה קטן, אבל קיים, שהוא הרבה יותר אלים. לצערי הרב, אני יכולה לספר שאני מקבלת בשבועיים האחרונים איומים ברצח".

רינאוי זועבי הבהירה בריאיון כי אין בכוונתה להיענות לדרישה ממנה להתפטר מהכנסת: "אני נשארת בכנסת ואמשיך להילחם לטובת החברה הערבית. כל התדרוכים על התפטרותי היו מביכים. פניתי ללפיד וליברמן שיסייעו, הם היו אטומים. אני לא סחטנית".

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) הגיב על דבריה של חברת הכנסת ממרצ: "‏האיומים על ח"כ זועבי מוכיחים את מה שאמרנו, יש הסתה מטורפת ושנאה יוקדת ממחנה השמאל כלפי הימין. הגיע הזמן שיעשו שם חשבון נפש".

תגיות:יאיר גולןג'ידא רינאוי זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה