חדשות בארץ

מתנדב משטרה נדרס למוות, רינאוי זועבי ממשיכה לאיים על הקואליציה: סיכום חדשות השבת

עמיחי כרמלי, מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה, נדרס במחסום משטרתי על ידי רכב ובו ארבעה תושבי הפזורה הבדואית. הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט נפגש בשבועות האחרונים עם ראש הממשלה נפתלי בנט. כל מה שחשוב לדעת

אא

רס"ר עמיחי כרמלי (46), מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה, נדרס לפנות בוקר (שבת) במחסום משטרתי באזור ראשון לציון. הרכב הפוגע פרץ את המחסום, ופגע בכרמלי. בתקרית נפצעו שלושה בני אדם נוספים. ברכב הפוגע נסעו ארבעה תושבי רהט, החשודים שהיו תחת השפעת אלכוהול. הארבעה נעצרו ויובאו הערב להארכת מעצר בפני שופט. הם חשודים בהמתה בקלות דעת, עבירה שהעונש המקסימלי עליה הינו 12 שנות מאסר.

המפכ"ל, רב-ניצב יעקב שבתאי, ספד לכרמלי: "משטרת ישראל מבכה את מותו של מתנדב ותיק, חדור מוטיבציה, מקצועי ומסור, נכדו של רפ"ק משה כרמלי ז"ל, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה".

"מערך המתנדבים המפואר של משטרת ישראל פועל בחזית המאבק בפשיעה, בתאונות הדרכים, בשמירה על החוק והסדר ובכל משימות המשטרה, והיום איבדנו את אחד המתנדבים הטובים והמובחרים שלנו", הוסיף שבתאי. "עמיחי היה דוגמה ומופת לתרומה לקהילה, למסירות ולאחריות דרך שירות משמעותי באגף התנועה של המשטרה. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכול כדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה".

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, גוף המזוהה עם האופוזיציה הסורית, פרסם היום תמונות בהן נראה ההרס שנגרם לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק בעקבות שתי תקיפות המיוחסות לישראל, האחרונה שבהן התרחשה ביום שישי לפני בוקר. על פי הדיווח של המרכז, נפגעו אולמות נוסעים ישנים ששימשו לאחסון משלוחי נשק המגיעים מאיראן ובהם התקבלו גורמים בכירים במשמרות המהפכה וחיזבאללה. בעקבות התקיפות, הודיע משרד התחבורה של סוריה על השבתת נמל התעופה עד לתיקון הנזק.

רוסיה הוציאה אמש גינוי חריף נגד ישראל על התקיפה המיוחסת לה בשדה התעופה בדמשק. דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זחרובה, מסרה כי המתקפות של ישראל "בלתי מתקבלות על הדעת" ומפרות את החוק הבינלאומי, וכי עליה להפסיק לפגוע בתשתיות אזרחיות.

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ ממשיכה לאיים על הקואליציה. על פי הדיווח בחדשות 12, רינאוי זועבי אמרה למקורביה כי אין בכוונתה להתפטר מהכנסת. לדבריה, שר החוץ יאיר לפיד לא קיים את ההתחייבויות שהעניק לה: "אם עד עכשיו שקלתי להתפטר, עכשיו בוודאות זה לא יקרה".

ועוד ציטוטים מדברי רינאוי זועבי למקורביה: "הקואליציה הזאת חצתה קווים אדומים. להעניש את החברה הערבית בגלל ההצבעה שלי ולהקפיא תקציבים של בתי חולים? נראה מי ייענש עכשיו, זאת רק ההתחלה".

חבר הכנסת ניר אורבך מימינה ממשיך להתלבט. הוא ייפגש מחר שוב עם ראש הממשלה נפתלי בנט. בתום פגישתם ביום חמישי פרסמו השניים הודעה לפיה "הייתה שיחה טובה". בכאן ב' דווח, כי אורבך אמר לבנט: "העסק נגמר, אתה יודע שבמקרה של בחירות אתה לא תשבץ אותי ברשימה שלך". בוואלה דווח, כי בנט ביקש ממנו לדחות את פרישתו מהקואליציה למשך מספר שבועות. המטרה, על פי הדיווח, היא להגביר את הלחץ על רע"מ ולהוביל לפרישתה לפני אורבך, כך שבנט ימשיך לכהן כראש ממשלת המעבר בתקופת הבחירות. בימינה הכחישו את הידיעה.

הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט נפגש בשבועות האחרונים עם ראש הממשלה נפתלי בנט, כך דווח בכאן חדשות. על פי הדיווח, הפגישה - שהתקיימה מחוץ למשרד ראש הממשלה - עסקה בנושאים ביטחוניים. כזכור, ביום חמישי האחרון דווח כי איזנקוט צפוי להודיע על כניסתו לחיים הפוליטיים לקראת הבחירות לכנסת הבאה.

 

תחזית מזג האוויר

מחר, יום ראשון, יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, והן יהיו רגילות לעונה. במהלך הלילה צפוי גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמרכזה.

ביום שני מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות, והן יהיו נמוכות מהרגיל. בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם מקומי, ברובו קל. ביום שלישי תחול עלייה קלה בטמפרטורות בפנים הארץ.

תגיות:איראןגדי איזנקוטסוריהג'ידא רינאוי זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה