חדשות בארץ

בנט בביקור בזק באבו דאבי: "איראן ממשיכה לשחק משחקים"

לקראת פגישתו עם נשיא איחוד האמירויות אמר ראש הממשלה: "נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד הנרקם בין שתי המדינות"

בנט ושר החוץ של האמירויות (צילום: קובי גדעון, לע"מ)בנט ושר החוץ של האמירויות (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט נחת היום בצהריים (חמישי) באבו דאבי, לשם יצא לביקור בזק בהזמנת נשיא איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן זאיד.

ראש הממשלה התקבל במשמר כבוד על ידי שר החוץ של המדינה המפרצית, השייח' עבדאללה בן זאיד. במהלך הביקור ייפגש ראש הממשלה עם נשיא האיחוד בארמונו הפרטי, ובהמשך יקיימו השניים פגישת עבודה מורחבת בהשתתפות צוותיהם, כאשר סוגיית איראן תעמוד במרכז הפגישה.

קודם המראתו לאבו דאבי התייחס בנט לנושא האיראני, ואמר כי הוא מברך את הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית על ההחלטת מועצת הנגידים, "החלטה שאומרת בצורה ברורה שאיראן ממשיכה לשחק משחקים, איראן ממשיכה להסתתר ולהחביא. אנחנו רואים בהחלטה הזאת מצד אחד את השקרים ואת הצביעות של איראן בהקשר הגרעין ובכלל, ומצד שני אנחנו רואים פה עמידה נכונה של מדינות העולם בהבחנה בין טוב לרע, כשהם אומרים בצורה ברורה: איראן מסתירה את הדברים. אנחנו לא נרפה בעניין הזה".

בנט והשייח' מוחמד בן זאיד ישוחחו על שורת נושאים אזוריים. זוהי פגישתם השלישית בחודשים האחרונים, לאחר שנפגשו בדצמבר אשתקד באבו דאבי ובחודש מרץ האחרון במצרים.

לפני המראתו מישראל אמר ראש הממשלה: "אני נוסע עכשיו לאיחוד האמירויות. אביע בפני משפחת המלוכה את תנחומיי ואת תנחומי העם בישראל על פטירתו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בן זאיד, שסייע לסלול את הדרך לשותפות בין ישראל לאמירויות - אותה שותפות שאנו מחזקים היום".

"אפגוש את הנשיא, השייח' מוחמד בן זאיד, איש חזון, מנהיג אמיץ. היום אנחנו נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים", הוסיף בנט.

תגיות:איראןנפתלי בנטאיחוד האמירויותמוחמד בן זאיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה