חדשות בארץ

חילופי האשמות בין לפיד לזועבי: הודיעה כי תצביע שוב נגד חוק יו"ש

חברת הכנסת ממרצ טענה כי בפגישתה עם לפיד הבהירה לו שתצביע נגד חוקים ה"מנוגדים לצו מצפונה". בסביבת לפיד הגיבו: זה לא מה שסוכם

(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

אם גדעון סער, נפתלי בנט ויאיר לפיד מתכננים להביא בשבוע הבא להצבעה חוזרת את חוק יו"ש, מוטב שיחשבו פעם נוספת.

ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי (מרצ), שהצביעה ביום שני האחרון נגד חוק תקנות יו"ש בניגוד לעמדת הקואליציה והביאה להפלתם, מתכוונת להצביע נגד התקנות גם בשבוע הבא, במקרה שיעלו להצבעה מחודשת. כך, לפחות, אמרה בשיחות עם מקורביה.

כזכור, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד התייחס אתמול לחברי הכנסת שהצביעו בניגוד לעמדת הקואליציה וקרא להם להתפטר. "חברי כנסת שלא יכולים לחיות עם הקואליציה הזאת - שיעזבו", אמר.

בתגובה לדברים, התייחסה היום זועבי לפגישה שקיימה עם לפיד לפני כשבועיים, בסיומה הודיעה על חזרה לקואליציה: "באותה פגישה דרשתי שלא אתמוך בחוקים שהם מנוגדים לצו מצפוני ושהם פוגעים בחברה הערבית ובסוגיה הפלסטינית", אמרה.

בסביבתו של לפיד מסרו בתגובה כי "זה לא מה שסוכם עם ח"כ רינאוי זועבי. הובהר לה ומבהירים שוב: חברי קואליציה צריכים להצביע עם הקואליציה או להתפטר".

כזכור, ביום שני בשעת לילה, החוק להארכת תקנות החירום ביהודה ושומרון נפל ברוב של 58 מתנגדים לעומת 52 תומכים. בין אלה שהצביעו נגד אישור התקנות היו גם חברי הכנסת מאזן גנאים (רע"ם) ורינאוי זועבי. יתר חברי מפלגת רע"מ וח"כ עידית סילמן (ימינה) לא נכחו במליאה.

תגיות:יאיר לפידיהודה ושומרוןג'ידא רינאוי זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה