חדשות בריאות

הקורונה עדיין איתנו: משרד הבריאות ממליץ לעטות מסכה בחלל סגור

בכירי משרד הבריאות התכנסו בלשכת השר לדיון, בסיומו הוחלט על חידוש קמפיין ההסברה: "להפעיל שיקול דעת ולעטות מסכה כשצריך". צוות טיפול במגפות יתכנס לישיבה מיוחדת לדון באפשרות של חיסון חמישי

  • ח' סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הקורונה, מתברר, עדיין איתנו. מספר המאומתים הגיע אתמול (שני) לשיא של חודש וחצי. בעקבות כך, משרד הבריאות מתכנן לחדש את קמפיין ההסברה ועשוי לדחות את ביטול הבידוד למאומתים. ב-ynet דווח כי ישיבה מיוחדת של הצוות לטיפול במגפות תתכנס מחר לדון באפשרות לחיסון חמישי.

שר הבריאות ניצן הורוביץ, שבעצמו נדבק בקורונה, קיים היום דיון עם בכירי משרדו בעקבות העלייה בתחלואה. בסופו הוחלט, כי לצד חידוש קמפיין ההסברה יומלץ לאוכלוסייה המבוגרת ולאנשים בסיכון לעטות מסכה בחלל סגור.

עקב העלייה בשיעור המאומתים, ייתכן שיידחה ביטול הבידוד למאומתים, אף שפרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא העריך בשבוע שעבר כי במהלך החודש יוכרז על ביטול הבידוד. בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה, מתכוונים במשרד הבריאות לבדוק בימים הקרובים אם רמת החיסוניות באוכלוסייה ירדה, ובעקבות זאת החליטו להקדים את הדיון על החיסון החמישי.

"אנחנו ממליצים להפעיל שיקול דעת ולעטות מסכה כשצריך, בעיקר במקומות סגורים, בתחבורה ציבורית ובמפגשים עם מבוגרים וקבוצות סיכון", אמרו במשרד הבריאות. "לאוכלוסיות סיכון אנחנו ממליצים להמשיך ולעטות מסכה בחללים סגורים, גם אם אין זו חובה".

לפי נתוני משרד הבריאות, מספר המאומתים אתמול הגיע לשיא של חודש וחצי - 3,731 מאומתים, המספר הגדול ביותר מאז 25 באפריל. שיעור החיוביים בבדיקות PCR ובאנטיגן מוסדי ביומיים האחרונים היה הגבוה ביותר זה חודשיים.

תגיות:משרד הבריאותקורונהעטיית מסכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה