הלכה

מתחתנים? בנק לאומי מגיש מדריך הלכתי מיוחד לזוגות צעירים

שת"פ של בית דין צדק ובית ההוראה לענייני ריבית ובנק לאומי: מדריך "בית כהלכה" - קיצור הלכות ריבית לזוגות צעירים

  • ח' סיון התשפ"ב
אא

בנק לאומי פרס את חסותו על מדריך הלכתי מיוחד לזוגות צעירים "בית כהלכה", שיצא לאור על ידי בית הדין לענייני ריבית. המדריך עוסק בהלכות ריבית הנוגעות למעשה לחתן-כלה ולזוג הצעיר הבונה את ביתו על אדני התורה וההלכה, גם בנושאי כספים וניהול כלכלת הבית. המדריך הייחודי, שנכתב תחת פיקוחו ההלכתי של הרה"ג רבי פנחס וינד שליט"א, אב"ד לענייני ריבית, יחולק לזוגות צעירים במתנה.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, אומר כי "כבנק מוביל בישראל, אנו חותרים להעניק ללקוח החרדי את המענים המותאמים ביותר לצרכיו ולאורח חייו. במסגרת זו, אנו מעמידים לרשותו שירותי בנקאות, אשראי ומשכנתאות בהתאם לדרישות ההלכה, המפורטים בחוברת הלכתית ייחודית זו, שאנו גאים להיות שותפים להפקתה והוצאתה לאור, יחד עם מכון 'ברית פנחס' בנשיאות הרה"ג רבי פנחס וינד שליט"א, המוביל את הנושא בשליחותם של גדולי ישראל שליט"א".

מחקר מקיף שנערך השנה בלאומי העלה כי מדי שנה נישאים כ-8,000 זוגות במגזר החרדי. מדובר באוכלוסיית יעד גדולה ובעלת צרכים פיננסיים ייחודיים, במיוחד בהיבטים של רכישת דירה ראשונה וניהול כלכלת הבית. במסגרת יישום המהלך האסטרטגי של בנק לאומי במגזר החרדי, הושם דגש מיוחד על צרכי הזוגות הצעירים, העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הכלכלי.

יצוין כי אחת המגמות הבולטות בעשור האחרון היא היציאה של זוגות צעירים מהערים המרכזיות, והקמת ביתם החדש בעשרות שכונות ופרויקטים בפריפריה, מצפון לדרום. בנק לאומי נמצא שם  לאורך כל הדרך, הן בליווי פרויקטים ייעודיים למגזר, הן במשכנתאות המותאמות לצרכים הדינאמיים של משפחה חרדית צעירה, והן בליווי קהילות חדשות המבססות את עצמן, כולל הקמת מוסדות תורה, חינוך, רווחה עוד. כך בקרית גת, באר שבע, אופקים, נתיבות, עפולה, הקריות, חריש, כרמיאל, הר יונה, ועוד.

תגיות:זוגות צעיריםבנק לאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה