ספרים

הרשימה המלאה: מהם 10 הספרים הנמכרים ביותר בהידברות שופס בשנה האחרונה?

לרגל תחילת חודש הספר העברי, אספנו בשבילכם את רשימת 10 רבי המכר של הידברות שופס. הנה רשימה חלקית של ספרי החובה בכל בית יהודי. אז כמה מהם נמצאים בארון הספרים שלכם, וכמה עדיין חסרים?

  • ט"ו סיון התשפ"ב
אא

האדם במעגל השנה - הרב זמיר כהן (2 כרכים)

מועדי ישראל רוויים בסודות עמוקים מצד עצמם, ובמוסרי השכל מרוממים שבידם ללוות את האדם בכל ימות השנה: בעתות שמחה וברגעי כאב, בזמני התרוממות הרוח ובשעות של מבוכות ותהיות שונות. בספר זה קובצו מאמרים נפלאים מכתביו של הרב זמיר כהן שליט"א, ומשיעוריו, ועברו את הגהתו המדוקדקת עם הוספות רבות.

מאמרי הספר עוסקים בביאורים ייחודיים על פי פרד"ס התורה, ובתשובות מלאות לשאלות העוסקות במהות החגים, ובסדרם המיוחד שאינו מקרי במעגל השנה. רבים מהמאמרים משולבים במשלים מאירי עיניים, וכולם מנוסחים בבהירות רבה ומעניקים עצות והדרכה בכל תחומי החיים, שהרי ככל מצוות התורה, חגי ישראל רוויים במתיקות ועונג, ומחכימות את הלומד אותן כראוי, כשירת נעים זמירות ישראל: “תורת ה’ תמימה משיבת נפש, עדות ה’ נאמנה מחכימת פתי. פיקודי ה’ ישרים משמחי לב, מצוות ה’ ברה מאירת עיניים” (תהילים י"ט, ח'-ט').

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

 

קוקטייל ההצלחה - הרב יצחק פנגר

כל אחד מאיתנו הוא “חשוב”, ורוצה להרגיש שהוא חי חיי משמעות וסיפוק. אך פעמים, בשלב מסוים בחיים, אנו מרגישים קצת אבודים וקצת מבולבלים. מצד אחד רוצים מאוד, מצד שני לא תמיד מצליחים. לפניכם מוגש “קוקטייל ההצלחה” - כמו שבקוקטייל ישנם מספר מרכיבים שעושים אותו מושלם, כך גם ההצלחה. ההצלחה אינה מורכבת מרכיב אחד, מיכולת בודדת, אלא היא תשלובת של מספר רכיבים. בספר הרב פנגר נוגע במספר מרכיבים רחב מאוד, כגון: 7 עקרונות לאנשים שמצליחים בחיים, הפסיכולוגיה של ההצלחה, דפוסי חשיבה ודרכים לשנות אותם, דחיינות, חיים בהווה, הערך העצמי של האדם, שלוש המלכודות בדרך, מטוטלת החיים, איך יוצאים ממשברים ועוד. כל פרק הוא שיעור בפני עצמו המורכב ממקורות חז"ל בנושאים המדוברים, טיפים מעשיים והמון חומר למחשבה. קחו את הספר כמדריך טיולים בעולם מיצוי הפוטנציאל האמיתי שלכם.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

שער הבטחון המבואר - הרב יגאל כהן

שער הבטחון המבואר הוא ביאור נפלא מאת הרב יגאל כהן שליט"א על השער הרביעי מספר חובות הלבבות, אחד מספרי המוסר והבטחון החשובים והעיקריים בארון הספרים היהודי. ספר זה יעניק לך חיזוק באמונה בה’ יתברך, כוח נפשי להתגבר על הפחד, ויפתח לך את הפתח לצאת מהדיכאון ומהחרדות, להשתחרר מהכעסים שלך על עצמך ועל אחרים, לראות את הטוב ואת החיובי בכל דבר שקורה לך בחיים, לחייך ולראות את הדברים הטובים שיש בשני.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

סידור לבת ישראל - שירת חיי - הרבנית חגית שירה

להרגיש, להתרגש, לחוות – חיבור אמיתי. שירת חיי – סידור לבת ישראל מאת הרבנית חגית שירה, הסידור הייחודי שכולן המתינו לו! ככל בת ישראל, גם את יודעת כי הספר האישי והיקר ביותר שלך, הוא הסידור, וכאשר הוא מלווה בביאורים, הלכות וסגולות, זו כבר שירת חייך. הסידור המהדק את החיבור, מעצים את הכוונה ומסוגל לכל ישועה. חווית התפילה שלך מתחילה! בהסכמת הראשל"צ, הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף שליט"א.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

מראש שניר - המדריך שלך להצלחה - הרב שניר גואטה

התמודדויות בחיים, ספקות מול תשובות, ניסיונות ואמונה – כמו שרק בעל תשובה יכול להבין אותך. הספר הינו פרי עטו של הרב שניר גואטה, כוכב הכדורגל שעבר מהפך משמעותי בחייו מהמגרש אל בית המדרש  ולימים התגלה כמרצה אהוב ומבוקש בכל רחבי הארץ. לאור התגובות הנלהבות לשיעורי הרב ובהסכמת גדולי ישראל הובא בספרו “מראש שניר” מעט ממבחר הרצאותיו, העוסקות בנושאים מגוונים, שמטרתם להעניק כלים בהסברת עבודת המידות באופן השווה לכל נפש, כדי להעניק לכל יהודי באשר הוא את הכלים המתאימים לחיים.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

פרקי אבות עם ביאור "נזר הדעת" - הרב זמיר כהן (2 כרכים)

פשוט להבין את האמת ולמצוא את הדרך בנפתולי החיים על פי אמרות חז"ל – ספרו החדש של הרה"ג זמיר כהן, פרקי אבות עם ביאור “נזר הדעת”, על סדר המשנה, מעניק לקורא את אוצרות החכמה היהודית בכל תחומי ומסלולי החיים. מסכת אבות הינה ייחודית בהדרכת האדם בחייו, חודרת לעומק כוחותיו הנפשיים של הקורא, ומעניקה לו אוצר של דברי הדרכה בכל דבר ועניין, צעד אחר צעד, עד השלמות האנושית: את היצר - להרוג או לכבוש? איך אפשר לשמוח תמיד? כיצד השמח בחלקו, גם עשיר בממון?  את מי דנים לכף זכות, ומה הרווח האישי מכך? האם יש דרך מושכלת לזכירת הלימוד? כל התשובות ואין ספור תובנות נוספות, כתובות בלשון בהירה ושווה לכל נפש, על סדר משניות פרקי אבות.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

המדריך המלא לחינוך ילדים - הרב זמיר כהן

כיצד תעניקו לילדיכם שמחת חיים ומשמעת? איך מגדלים ילד ערכי, מחונך ובעל תרבות? עומדים נבוכים מול השאלות הקשות? את כל התשובות תקבלו במדריך המלא והמקיף ביותר לחינוך ילדים: יסודות נפלאים, שלל עצות והכוונה להתמודדות עם כל הקשיים החל מהגיל הרך דרך שנות התפתחותו של הילד ועד לבגרותו המלאה. כולנו רוצים ילד בעל נפש בריאה. ילד מרוצה ושמח בעל ביטחון עצמי יציב שמכבד כל אדם ובפרט את הוריו ואת מחנכיו. הספר תורגם לאנגלית ולצרפתית.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

המדריך המלא לנישואין מאושרים - הרב זמיר כהן (2 כרכים)

בני זוג רבים בכל רחבי העולם עומדים לא פעם כשהם נבוכים ומתפלאים מדוע השלום אינו שורר בביתם, על אף ששניהם באמת טובי לב ורגישים לבת/בן הזוג. הפתרון לחידה מביכה זו נעוץ בהפנמת העיקרון היסודי שלא די להיות טוב לב כדי להעניק לזולת כראוי ולספק את צרכיו, אלא יש לדעת מה הזולת צריך לעצמו בשונה ממני, ולספק לו את מה שחסר לו ולא את מה שאני חש צורך לתת ולהעניק, לפי טבעי כאיש או כאשה.

הספר מושתת על היסוד הגדול בשלום הבית: זיהוי ההבדלים שבין הצרכים הנפשיים של האיש לצרכיה הנפשיים של האישה, בצירוף שלל עצות והכוונה להתמודדות עם מצבי מתח מצויים בין בני זוג, ודרכי התנהלות במקרים בהם עומד כל צד מבני הזוג כשהוא מתחבט בשאלה כיצד יגיב.

להשגת המיטב מהתוכן החשוב, נערך הספר כשהוא מחולק לשני כרכים, כרך לבעל וכרך לאישה. בכל כרך ישנו מאגר מידע פרטני הנוגע לבעל בפני עצמו, ולאישה בפני עצמה. פרקים מיוחדים הוקדשו לרווק ולרווקה המחפשים את בת/בן זוגם, ובהם כללי מבחן להתאמה בזוגיות, בצירוף הדרכה להתנהלות נכונה בתקופה חשובה זו, פירוט גורמי עיכוב אפשריים למציאת האדם המתאים, ומגוון עצות לזירוז בא עת העמידה מתחת לחופה. הספר תורגם לאנגלית ולצרפתית.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

רזי התזונה: להתנקות, להבריא, לרזות בקלות-  הנטורופתית ר.ל. פלץ

הדרך שמגלה את הסודות בתחום התזונה הטבעית ואת העקרונות שיעזרו לך לנקות את הגוף מרעלים המצטברים במהלך החיים, להבריא ממחלות רבות בגופך (הודות לרעלים שיוצאים) ולרזות בקלות ללא כל מאמץ, ללא ספירת קלוריות וללא מדידת כמויות בארוחה. ספר זה הינו תמצית של עצות נחוצות, תפריטים ועקרונות פשוטים של תזונה בריאה המביאים לאיכות חיים טובה יותר. הידע שתרכשו בספר יעזור לכם בע"ה לחזור במהרה לקו הבריאות ולעשות את השינוי לבד.

ישנם כאלה שזכו להארה כה גדולה בזכות השינוי, והם השתמשו בידע שלהם על מנת לעזור לבני משפחתם ולקרוביהם. כיום ישנן אינספור דרכים להרזיה: דיאטות שונות, מכשירים, צמחים, תרופות מסחריות, תוספי מזון מיוחדים וכו’. רזי התזונה לא מסתמכים על שיטות אלה. רזי התזונה היא למעשה שיטה שנבנתה על סמך שינוי בתזונה והקניית ידע רב שנאסף במשך שנים רבות ע"י מחברת הספר, תוך כדי מחקר, לימוד וטיפול בציבור מגוון, החל מתינוקות וכלה במבוגרים.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

 

בוסר המלאכים - ארגז כלים להורי המתבגר - הרב דן טיומקין

למה הם מתנהגים כך? מהיכן זה מתפרץ להם? מאיפה כל כפיות הטובה הזאת? ומאיפה הגיע הטעם המזעזע בעיצוב השיער? חינוך ילדים בגיל ההתבגרות אינו אתגר פשוט, במיוחד בדור שלנו. הפיתויים רבים מנשוא ונערים ונערות רבים לא מצליחים להישאר מחוברים. נשמע מוכר? אתם לא לבד – מדובר במגפה שאינה מדלגת על אף מגזר או קבוצה. ישנן דרכים להתמודד בצורה נכונה עם המצב. ההורים לרוב אינם אשמים בבעיה, אולם ביכולתם להיות תחילתו של הפתרון. זה אפשרי בהחלט, אך מחייב רכישת גישה חדשה. הספר שלפניכם מתבסס על ניסיון רב, ומרכז כלים מעשיים ושיטה המדריכה צעד אחר צעד כיצד לסייע לילדיכם המתבגרים לרכוש דעת ולהאמין בעצמם, כיצד להפסיק את מלחמת ההתשה ולסלק את הייאוש, איך לבנות איתם תקשורת בריאה מלאה באמון ואהבה. הצטרפו אלינו לדרך חדשה מלאת תקווה, ובעזרת השם נצליח להפוך את הבוסר הארסי והמר – לעסיס מתוק של נחת יהודית.

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

תגיות:ספריםהידברות שופס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה