פעילות הידברות

התרגשות בעיר העתיקה: ספר התורה של הרב קנייבסקי יוכנס לקבר דוד

בימים אלו הידברות נערכת לסיום ספר התורה האחרון שהתחיל לכתוב מרן ואשר יוכנס לקבר דוד בירושלים העתיקה. המוני עמך בית ישראל כבר רכשו את שמם בספר התורה, נותרו שמות אחרונים ופסוקים בודדים, הזריז זוכה

  • כ"ה אייר התשפ"ב
אא

הרגע האחרון הגיע וההתרגשות מגיעה לשיא: בשבוע הבא, במהלך חגיגות יום ירושלים, יוכנס אחר כבוד הספר התורה האחרון של מרן הרב קנייבסקי זצ"ל.

הרב קנייבסקי שהוכר לציבור הרחב בישראל ובעולם כולו - בזכות התמדת התורה הנדירה שלו וכח ברכותיו שלא שבו ריקם, הגיע אך לפני פטירתו ולמרות חולשתו לביקור היסטורי בבית הידברות שבפתח תקווה.

למעונו של שר התורה - המלאך האנושי, נהרו מדי יום אינספור יהודים - גדולי תורה, שועי עולם, אישי ציבור וגם עמך ישראל.

במהלך הביקור ההיסטורי, התחיל מרן לכתוב ספר תורה מיוחד להידברות. הוא התחיל לכתוב אותו אולם לא זכה לראות אותו בשלמותה.

עכשיו, לאחר פטירתו אנו נדרשים למלא את החלל העצום שהוא הותיר ולהשלים את המשימה אותו הוא התחיל: לסיים את כתיבת ספר התורה שלו.

כעת ניתן לרכוש את האותיות המרכיבים את שמכם (או אדם יקר ללבכם שתרצו לרכוש עבורו את הזכות העצומה להיות שותף בספר התורה של הרב קנייבסקי זצוק"ל) או לרכוש פסוק שלם.

כמות האותיות והפסוקים מוגבלת - חשוב להזדרז ולא להחמיץ חלילה את הזכות העצומה, להיות חלק מספר תורה שחלק מאותיותיו נכתבו על ידי שר התורה - ובע"ה יוקדש לעילוי נשמתו של הרב זצוק"ל.

זו הזדמנות של פעם בחיים! נצלו את ההזדמנות שלא תחזור ורכשו עכשיו את שמכם בספר התורה של מרן שר התורה! חייגו עכשיו: 073-222-1212 או הקליקו כאן עכשיו

תגיות:ספר תורההרב קנייבסקיקבר דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה