חדשות בארץ

נתניהו לבנט ולפיד: "אל תטיפו לנו מוסר, תשתחררו מהזועביז"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד וקרא לקואליציה להסכים להצעה האופוזיציה לממן מלגה של 100% ללוחמי צה"ל במסגרת חוק "ממדים ללימודים": "תכניסו את היד לכיס של זועבי, מנסור עבאס וטיבי"

נתניהו בסיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בסיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני), בפתח ישיבת סיעת הליכוד, לחזרתה של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי לקואליציה ולחוק "ממדים ללימודים" שיעלה הערב לדיון ולהצבעה במליאת הכנסת.

"יאיר לפיד אמר 'אני לא אלך לגוש חוסם עם הזועביז', אז אמר", פתח נתניהו את דבריו. "אני אומר ללפיד, לבנט ולגנץ: תשתחררו כבר מהזועביז ותצביעו בעד ההצעה שלנו לתת 100% ללוחמים. אם תצביעו יחד איתנו בעד הההסתייגות - נעביר את החוק יחד, ואם לא - אנחנו נעביר אותו כחוק ראשון בממשלה שנקים בעזרת השם בקרוב מאוד".

"במקום לתת 100% לחיילים, בנט ולפיד עסוקים בלתת סכומי עתק לתומכי הטרור, לשונאי ישראל ולכל מי שבא וסוחט אותם. אנחנו רואים ממשלה שעסוקה אך ורק בדבר אחד - בהישרדות שלה. איך אמר בעבר לפיד: 'מה שראינו השבוע זה פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם, העיסוק היחיד שלהם הוא מה יקבל מה על חשבון מי, עוד ג'ובים למקורבים'".

"כל שעה של בנט על הכיסא עולה לאזרחי ישראל כעשרה מיליון שקל", תקף נתניהו. "כל דקה שלהם גובה ממשלמי המיסים מחירים מופקעים. בעוד שבנט ולפיד עושים הכל כדי לשרוד על הכיסא, הם לא עושים דבר נגד יוקר המחיה. הדלק מזנק, החשמל מזנק, המזון מזנק, מחירי הדירות מזנקים כפי שלא זינקו אף פעם - 17% בשנה אחת".

"הם לא עושים כלום, הם עסוקים רק בלחלק כסף לתומכי טרור ולמתנגדי הציונות. אתמול הם נתנו מאות מיליונים לזועבי, בשבוע שעבר הם נתנו 200 מיליון שקל לאחמד טיבי וקודם לכן הם נתנו 50 מיליארד למנסור עבאס. כדי לתת 100% מלגה ללוחמים שלנו, כפי שאנחנו עשינו, בעלות זניחה של 50 מיליון שקל - לזה פתאום אין להם כסף. זה בסך הכל הסכום שהם בזבזו על שיפוץ הבית הפרטי של בנט ברעננה. זה אלפית ממה שנתנו למנסור עבאס, רבע ממה שנתנו לטיבי".

"פתאום הם צריכים את הליכוד. אל תטיפו לנו מוסר, תכניסו את היד לכיס של זועבי, מנסור עבאס וטיבי, ותביאו מהם את ה-100% שמגיע ללוחמים שלנו. ממשלה שזקוקה לאופוזיציה כדי לתת לחיילים בגלל שהיא תלויה בתומכי טרור, בוודאי שאינה מסוגלת להילחם בטרור".

בסיום דבריו התייחס נתניהו לפרישתם של טל גן צבי, ראש הסגל בלשכת בנט, והיועצת המדינית של ראש הממשלה, שמרית מאיר: "כולם רואים את זה. היום לא רק אנחנו מבינים את זה, אלא גם האנשים בסביבתו הקרובה של בנט מבינים את זה. הם לא מוכנים להיות חלק ממכירת החיסול הזאת של מדינת ישראל".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה