חדשות בארץ

"הייתי בטוח שהיא מתה": בת ארבע נפלה מהקומה ה-14 ברחובות - ושרדה בנס

הנפילה אירעה ביום שישי בצהריים, בשכונת כפר גבירול. על פי הדיווחים, הילדה הקטנה טיפסה על סורגי החלון, כשאחד מהם ככל הנראה נשבר לפתע. הילדה נפלה מהקומה ה-14 ישירות לחצר, ולדברי אחד השכנים - זה נס שהיא הצליחה לשרוד

אא

דרמה ברחובות, לאחר שילדה בת ארבע נפלה מחלון ביתה בקומה ה-14, ושרדה. 

הנפילה אירעה ביום שישי בצהריים, בשכונת כפר גבירול. על פי הדיווחים, הילדה הקטנה טיפסה על סורגי החלון, כשאחד מהם ככל הנראה נשבר לפתע. הילדה נפלה מהקומה ה-14 ישירות לחצר, ולדברי אחד השכנים - זה נס שהיא הצליחה לשרוד. "ראיתי אותה צונחת מקומה 14, אלוהים יודע איך היא נשארה בחיים. זה הרבה יותר מנס. הייתי בטוח שהיא מתה", סיפר לשוטרים שהוזעקו לזירה. 

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את הילדה לבית החולים 'קפלן' בעיר, שם היא הוכנסה בדחיפות לחדר הלם - אך אז התברר גודל הנס הגדול יותר: הרופאים יצאו החוצה והודיעו לבני המשפחה כי הילדה סובלת מחבלות חיצוניות קלות, וכי לא נגרם לה נזק משמעותי כתוצאה מהנפילה. 

"כששמעתי שילדה נפלה מקומה 14 לקחתי שקיות שחורות איתי כי היה ברור לי שהיא מתה. כשהגעתי לזירה והבנתי שהיא נשארה בחיים הייתי בהלם לגמרי. זה בלתי אפשרי שילדה בת ארבע שנפלה מקומה 14 תשאר בחיים", תיאר אחד ממתנדי ארגון ההצלה בעיר.

זמן קצר לאחר שקיבלה טיפול ראשוני, הילדה כבר הייתה מסוגלת לתקשר עם אביה ואמה. "זה נס נדיר, לא ברור איך ילדה כל כך קטנה שורדת נפילה מקומה כל כך גבוהה", אומרים כעת הרופאים, שמעריכים כי היא נבלמה בחבלי כביסה או פרגולה. 

אביה ואמה של הילדה נעצרו לחקירה על רקע של רשלנות, והאב הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום ברחובות. 

תגיות:ילדהארבענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה