סלבס בהתחזקות

אלירז שדה חושף: "שאלתי את דנה וייס אם היא מאמינה בהשם, וזה ירד בעריכה"

מנחה הטלוויזיה ואיש התקשורת אלירז שדה, חושף כעת כי קטעים מתוך ריאיון שנעשה עמו בתוכנית 'אופירה וברקוביץ'' -נעלמו בעריכה. מה השיבה דנה וייס כשנשאלה אם היא מאמינה בהשם?

אא

מנחה הטלוויזיה ואיש התקשורת אלירז שדה, חושף כעת כי קטעים מתוך ריאיון שנעשה עמו בתוכנית 'אופירה וברקוביץ''- נעלמו בעריכה. מי שהחליפה בתוכנית הזו את ברקוביץ' הייתה מנחת הטלוויזיה דנה וייס, וכעת חושף שדה כי במהלך הריאיון שלה עמו - שאל אותה אם היא מאמינה בהשם והיא ענתה לו 'דפדף', אולם הקטע הזה הורד בעריכה ולא שודר. 

כידוע, זה שנים ששדה מתחזק ברוחניותו, מקפיד ללכת עם כיפה וציצית והולך לשיעורי תורה. על תחילת ההתחזקות סיפר שדה כי "בשיעורים הראשונים, לפני שש-שבע שנים, הייתי מחריד. הייתי מעיף את עצמי, הייתי מחפש סתירות, אבל הם לא התייאשו".

וזה השתלם למי שהסכים להסביר לו בסבלנות, מבלי להתייאש. כיום היום הוא מגדיר את עצמו "יהודי מאמין", וזה בעצם מה שמעצב את החיים שלו. "לפי ההגדרה שלי אני יהודי מאמין שמנסה לעשות כמה שהוא יכול טוב. אני צריך כל הזמן להסתכל במראה ולראות שם אדם שהוא מאמין בהשם. זה בשבילי, אני כשאני רואה את הציצית, אני יודע שיש השם בעולם".

האזינו כאן לקטע שהוסר בעריכה:

 

תגיות:התחזקותסלבסאלירז שדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה