חדשות בארץ

עמיחי שיקלי מקדיש לילדיו של נעם רז הי"ד קלף עם מזמור בתהילים - ומתרגש

"הערב, ל״ג בעומר תשפ״ב, זכיתי להקדיש לאפרת ולילדיו של נעם הי"ד את תמונת האיגרת שמצא ג'ינג'י ועליה המזמור שחיבר דוד המלך. שרשרת דורות של לוחמים עזי נפש, מדוד המלך ללוחמי מרד בר כוכבא, לג'ינג'י ולנעם. נצח ישראל לא ישקר"

אא

"אף עין לא נותרה יבשה כשאפרת, רעייתו של גיבור ישראל נעם רז הי"ד, ספדה לו בבוקר יום א' כשהיא מקדישה לו את מזמור ט"ו בתהילים: 'ה׳, מִי-יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ; מִי-יִשְׁכֹּן, בְּהַר קָדְשֶׁךָ. הוֹלֵךְ תָּמִים, וּפֹעֵל צֶדֶק; וְדֹבֵר אֱמֶת, בִּלְבָבוֹ...'.

"אתמול בערב לקראת ל"ג בעומר סיפרתי לילדיי על אודות מרד בר כוכבא. פתחתי בפניהם את האלבום המונומנטאלי של יגאל ידין על מבצע החפירות הייחודי שהוביל במצוקי מדבר יהודה והראיתי להם את תמונות הממצאים הנדירים שהושגו, ובפסגתם אגרות ועליהם שמו של נשיא ישראל שמעון בן כוסבא.

"ואז היא הופיעה: תמונתה של פיסת קלף זעירה ועליה מזמור ט״ו בתהילים, בדיוק אותם מילים שהקדישה אפרת לנעם הי"ד. את האיגרת איתר ג'ינג'י - שלמה בקרי - לוחם בסיירת שקד וחבר במשלחת החקר, לימים נפל בקרב במלחמת ששת הימים. ידין הקדיש את האלבום לזכרו: 'עודני רואה לפני את עיניו הנוצצות ואת חיוכו הילדותי המלבב... הוא לחם בגבורה ובהקרבה, ומובטחני, כי ראה את עצמו כצאצאם ושליחם של לוחמי בר כוכבא'.

"הערב, ל"ג בעומר תשפ"ב, זכיתי להקדיש לאפרת ולילדיו של נעם הי"ד את תמונת האיגרת שמצא ג'ינג'י ועליה המזמור שחיבר דוד המלך. שרשרת דורות של לוחמים עזי נפש, מדוד המלך ללוחמי מרד בר כוכבא, לג'ינג'י ולנעם. נצח ישראל לא ישקר", הוא מסכם. 

תגיות:ל"ג בעומרעמיחי שיקלינעם רז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה