סלבס בהתחזקות

"תודה לאל שהשריפה נגמרה ללא פגע בנפש": שרון רוטר בפוסט מלא הודיה על הנס

שריפה שפרצה בשבת האחרונה במושב שבו היא גרה, הזכירה לשרון רוטר כמה הכל לא מובן מאליו - אפילו לא העירוב

אא

במוצאי שבת פרסמה שרון רוטר פוסט נסער משהו, על שריפה שאירעה במושב שבו היא מתגוררת - זמן קצר לפני שבת. השריפה תפסה אותה בניקיון לכבוד שבת, ואז קרס העירוב והיא חשבה על המזל שיש לה. "רגע לפני שבת היתה שריפה גדולה במושב שלנו ומחסן גדול מלא במוצרי גומי בער והפיץ רעלים לאויר.

"תודה לאל שהשריפה נגמרה ללא פגע בנפש למרות שלקח לא מעט זמן ללוחמי האש להשתלט עליה, והבתים שליד נפגעו. באותן זמן בדיוק ניקיתי את הבית לשבת ובאוטומט של העצלנות שלי באתי להתקרבן על המציאות של השפחה, אבל אז עצרתי רגע וחשבתי על כמה טוב זה שיש לי בית לנקות לשבת ושיש אנשים שלא יוכלו להיות בבית שלהם השבת, וספק מתי יוכלו לחזור הביתה. ואיזו פריבילגיה זו שאני יכולה לנקות את הבית לשבת, בעוד לא מעט אנשים עכשיו נלחמים באש אימתנית ומפחידה.

 

"ואז קרס העירוב! והרבה חברות שלי עשו חישוב מסלול מחדש ויצאו מהר לעשות שבת אצל ההורים. ושוב חשבתי כמה מזל יש לי שאין לי עגלות לסחוב ושבעצם יש לי כל מה שאני צריכה ואין צורך לטלטל כלום. כל השבת התעסקנו עם העירוב - מה מותר ומה אסור, הלכה שבדרך כלל אין צורך לחשוב עליה בכלל. הילדים הרימו מקלות ואז נזכרו שאין עירוב וזרקו אותם. קראנו בשולחן השבת הלכות והבנות שאלו שאלות - קביים מותר? וכסא גלגלים? (עין מזכוכית מותר- למי שתהה..)

"אז מה אני רוצה להגיד? ששום דבר לא מובן מאליו, זה כמובן ידוע. אבל כמה זה באמת מורגש? ועוד מעט יש לי הופעה ביפו ואני כל כך שמחה, מחכה ומתרגשת וגם זה ממש לא מובן מאליו- להופיע ולעשות את המוסיקה שלי ולדבר דיבורים שיוצאים מן הלב והלואי שגם נכנסים אל הלב. אז שיהיה לנו שבוע טוב ובשורות טובות, ושנזכור ששום דבר לא מובן מאליו", היא מסכמת. 

תגיות:זמרתשרון רוטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה