חדשות בארץ

חשיפה: ארגון פשע ערבי סחט 35 משפחות חרדיות, שרכשו דירה בקריית מלאכי

הותר לפרסום: חוקרי היחידה הכלכלית בלהב 433 בודקים חשד לסחיטה של 35 משפחות חרדיות, שנסחטו על ידי ארגון פשע של משפחה ערבית ידועה, שחולשת על אזורי בנייה רבים בארץ, וביניהם על אזורי השכונות החדשות של קריית מלאכי

אא

הותר לפרסום: חוקרי היחידה הכלכלית בלהב 433 בודקים חשד לסחיטה של 35 משפחות חרדיות, שנסחטו על ידי ארגון פשע של משפחה ערבית ידועה, שחולשת על אזורי בנייה רבים בארץ, וביניהם על אזורי השכונות החדשות של קריית מלאכי. 

חוקרי היחידה חקרו איש עסקים ויזם נדל"ן מהדרום (ששמו לא הותר לפרסום) שעל פי הדיווח הוא זה שמנהל את כספי ארגון הפשע, בחשד שהוציא חשבוניות פיקטיביות. 

כעת עולה מן החקירה כי 35 משפחות חרדיות המשתייכות לקהילת חב"ד בעיר, נסחטו באיומים שונים על ידי משפחת הפשע הערבית - שביקשה מהחסידים להעביר לה כמליון וחצי שקלים. 

על פי הדיווח ב'ווינט' - רבים מהחסידים חששו תחילה לדבר, היות ומדובר באזרחים נורמטיביים שלראשונה בחייהם פוגשים ונסחטים על ידי עבריינים. 

במסגרת הפעילות של להב 433 נעצרו 21 חשודים נוספים המעורבים בפרשה, ביניהם עבריינים נוספים ואנשי מפתח בחברה הישראלית - שחשודים בעבירות של העלמת מס והפקת חשבוניות פיקטיביות. 

מעצרם של החשודים הוארך עד לתום החקירה נגדם. 

תגיות:פשעסחיטהארגוןדירותחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה