חדשות בארץ

גנץ בשיחות סגורות: זו הודעת הווטסאפ ששוטפת את המדינה

שר הביטחון בני גנץ הקריא בישיבת סיעת כחול לבן הודעת ווטסאפ ויראלית ששטפה את המדינה

  • ט"ו אייר התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

"ללא השקעה בגליל ובנגב ישראל מקבלת בשתיקה הסכם לחלוקת המדינה", הזהיר שר הביטחון בני גנץ – כך דווח הבוקר (שני) ב'ישראל היום'.

את הדברים אמר גנץ בשיחות סגורות בישיבת סיעת כחול לבן בשבוע שעבר. במהלך השיחה הקריא שר הביטחון הודעת ווטסאפ ויראלית ששטפה את המדינה, ובה איומים של גורמים ערביים עלומי שם להשתלט על מדינת ישראל. לאחר הקראת ההודעה הזהיר גנץ מפני חזרתה של מדינת ישראל לגבולות גדרה-חדרה.

בין היתר נכתב בהודעה: "תמשיכו לקלל, אין לכם סיכוי נגד אללה. לאט־לאט אנחנו נוגסים לכם במדינה. יש לנו שטח בנגב בגודל גוש דן שמלא בפחונים עם ילדים בדואים קטנים. מה תעשו? זה שטח פלשתיני בפועל, וברגע שיבוא טרקטור אחד - אנחנו נשתמש בארגוני השמאל כמו 'שלום עכשיו' ו'בצלם', שיפנו לשליט האמיתי במדינה (בג"ץ) כדי להוציא צו עצירה. נשלח ילדים וצעירים לזרוק אבנים ולהתבצר במקום עד שתברחו כמו עכברים מהשטח".

"הגליל בעזרת אללה גם שלנו בקרוב. אנחנו קונים מהמינהל דונם ב־50,000 שקל בעוד היהוד משלם 1,150,000 שקל. כבר היום אנחנו 85% מאוכלוסיית הגליל ומשתלטים בקצב מהיר, בונים בתים בכל פינה בלי היתרים. למה מי יתעסק איתנו? היהוד שגרים בגליל - כולם בורחים למרכז הארץ למה סובלים מהצקות, מאלימות בכבישים, מפרוטקשן, מיריות, מגניבות ומשוד", לשון ההודעה.

שר הביטחון הביע תחזית פסימית במיוחד: "לאור הדברים שניכרים גם בשטח, עתידה של המדינה בסכנה", אמר. אם לא נשקיע בגליל ובנגב, נקבל בפועל הסכם לחלוקת המדינה. כותבי ההודעה צדקו. עתידה של המדינה היהודית עלול להסתיים בין גדרה לחדרה".

תגיות:בני גנץהנגבהגליל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה