חדשות בארץ

גנץ נגד בנט: "אתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה"

במהלך ישיבת הממשלה, לאחר שהמצלמות כבו, אמר שר הביטחון גנץ לראש הממשלה בנט: "מול המצלמות דיברת רק על 'אני' ו'אני' ו'אני'"

  • י"ד אייר התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

עימות בממשלה: במהלך ישיבת הממשלה השבועית הבוקר (ראשון), תקף שר הביטחון בני גנץ את ראש הממשלה נפתלי בנט בחריפות: "להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו. מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה. היית צריך להזכיר אותי לעיני המצלמות".

בנט השיב: "תסתכל על דף הפייסבוק שלי. אני כל הזמן מזכיר". גנץ הגיב: "100%, אעבור על דף הפייסבוק שלך, שם אני אקבל ביטוי", שר הרווחה מאיר כהן התערב ואמר: "זה לא פשוט להיות שר הרווחה".

קודם לכן אמר בנט בהצהרה לתקשורת: ''אסור לנו להידרדר חזרה למשטר של בחירות אינסופיות ושיתוק. לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה. 'אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה", כך ראש הממשלה.

"לאחר שנות הזנחה - ישראל חזרה להיות מנוהלת", קבע ראש הממשלה. "בשנה האחרונה ממשלת ישראל פעלה והביאה תוצאות - הורדנו את מספר אירועי הירי במגזר הערבי לכ-50%, הבאנו את הכלכלה הישראלית לצמיחה של 8.2% והורדנו את האבטלה ל-2.9%, תוך שהחזרנו המוני מובטלים לעבודה.

"אתם זוכרים, ירשנו מצב של אבטלה רבתי והחזרנו אנשים לעבודה, החזרנו להם את הכבוד הבסיסי. שברנו שיא של שיווק יחידות דיור כדי לצמצם את המחסור העצום שנפער על פני השנים האחרונות, יישובי עוטף עזה חוו את התקופה השקטה ביותר מזה שנים. בתוך כל הרעש צריך לזכור את זה, והרשימה עוד ארוכה. ישראל חזרה לעבוד".

תגיות:נפתלי בנטבני גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה