חדשות בארץ

בנט: "אסור להידרדר לבחירות. נאשר את התקציב בחודש הבא"

בפתח ישיבת הממשלה, אמר בנט: "השנה האחרונה הוכיחה שאפשר לעבוד יחד, לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה''

  • י"ד אייר התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי "אסור לנו להידרדר לבחירות. נערכים לאישור התקציב בחודש הבא".

"לאחר שנות הזנחה - ישראל חזרה להיות מנוהלת", טען בנט. "בשנה האחרונה ממשלת ישראל פעלה והביאה תוצאות - הורדנו את מספר אירועי הירי במגזר הערבי לכ-50%, הבאנו את הכלכלה הישראלית לצמיחה של 8.2% והורדנו את האבטלה ל-2.9%, תוך שהחזרנו המוני מובטלים לעבודה.

"אתם זוכרים, ירשנו מצב של אבטלה רבתי והחזרנו אנשים לעבודה, החזרנו להם את הכבוד הבסיסי. שברנו שיא של שיווק יחידות דיור כדי לצמצם את המחסור העצום שנפער על פני השנים האחרונות, יישובי עוטף עזה חוו את התקופה השקטה ביותר מזה שנים. בתוך כל הרעש צריך לזכור את זה, והרשימה עוד ארוכה. ישראל חזרה לעבוד".

"אסור לנו להידרדר חזרה למשטר של בחירות אינסופיות ושיתוק. השנה האחרונה הוכיחה שאפשר לעבוד יחד, שאפשר לנהל את ישראל בצורה רצינית, ולהביא תוצאות טובות. לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה'', לשון בנט.

לאחר שטלטל את מפלגתו, ניסה ראש הממשלה לשדר אווירה של עסקים כרגיל: "אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה".

כזכור, השר לשירותי דת מתן כהנא הודיע ביום שישי על החלטתו להתפטר מתפקידו כשר, על מנת לחזור להיות חבר כנסת ולסייע בחיזוק הקואליציה בעקבות פרישתה של ח"כ עידית סילמן. כהנא ימונה כבר מחר לסגן שר הדתות, ובינתיים יישאר התיק בידי בנט.

בשבועות הקרובים תביא ימינה לאישורה של הכנסת את מינויו המחודש של כהנא לשר, לאחר שהקואליציה תוודא כי יש לה רוב של 60 ח"כים למהלך. על פי הדיווחים, סילמן קיבלה מסר, לפיו אם לא תתמוך במינויו של כהנא לשר לשירותי דת, היא תודח מתפקידה כיו"ר ועדת הבריאות.

תגיות:נפתלי בנטמתן כהנאעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה