חדשות בארץ

נתניהו במליאת הכנסת: "נפתלי, זה נגמר. לכו הביתה"

בפתח כנס הקיץ של הכנסת תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את הממשלה וקרא לה ללכת הביתה: "נפתלי, זה נגמר. הממשלה שלך סיימה את הקריירה הקצרה והקלוקלת שלה"

נתניהו (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)נתניהו (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
אא

כנס הקיץ של הכנסת ה-24 נפתח אחר הצהריים (שני), ברקע הדרמות הפוליטיות שליוו את ימי הפגרה ולאחר שהקואליציה איבדה את הרוב הדחוק שהיה לה בעקבות פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן ממנה. הישיבה נפתחה בנאום של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שעלה לדוכן כדי לנמק את הצעת אי האמון של מפלגתו. נתניהו תקף בחריפות את התנהלות הממשלה מול גל הטרור, וקרא לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר. "נפתלי, זה נגמר".

"הממשלה הנוכחית משותקת", הצהיר נתניהו. "היא במשבר עמוק. היא לא מחליטה, לא יוזמת, לא נלחמת בטרור. המדיניות לא נקבעת במעון ראש הממשלה בירושלים, והיא גם לא נקבעת בארמון או במבצר ברעננה – מי שמכתיב את המדיניות היא מועצת השורא. זאת המציאות העגומה".

"מי שיושב בממשלה עם האחים המוסלמים ותומכי חמאס לא יכול להילחם בחמאס. מילא שאתם בממשלה בוחרים לא לצאת לרחוב ולשמוע ביקורת מהעם, זאת הבעיה שלכם. אבל כשאזרחי ישראל מפחדים לצאת לרחוב – זאת כבר הבעיה של כולנו. אזרחי ישראל חיים היום בפחד".

"ממשלת החולשה וההונאה לא מסוגלת לספק ביטחון ושקט. נפתלי בנט – בלי מנדטים, בלי רוב בכנסת, בלי תמיכה ציבורית – לא יכול להילחם בטרור. בראשות הממשלה עומד מי שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו, הונה את ציבור מצביעי הימין בדרכו לכיסא ראש הממשלה, ומאז הוא לא עושה שום דבר מלבד להיאחז בכיסא. הוא צריך ללכת הביתה עוד היום".

"נפתלי, זה נגמר", הוסיף ראש האופוזיציה. "אי אפשר לרמות את הפיזיקה של הפוליטיקה. הממשלה שלך סיימה את הקריירה הקצרה והקלוקלת שלה. אתה ויאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי שמבלה את רוב זמנו בחו"ל, מחזיקים את מדינת ישראל כבת ערובה למאבק הפנימי שלכם. יש כאן תוכנית ריאליטי חדשה – מי יהיה ראש ממשלת המעבר, בנט או לפיד? המשחק הזה מתנהל, לצערי, על חשבון ביטחוננו, עתידנו ועצם קיומנו".

"אתם לא מטפלים באיראן שדוהרת להסכם גרעין בחסות המעצמות, לא מטפלים בטרור, לא בשום דבר. הגיע הזמן לשים סוף למחדלי הממשלה, הגיע הזמן להתחיל ולתקן את הנזקים שהבאתם בזמן כל כך קצר. חבריי ואני נחזיר את ישראל למסלול הנכון. נגבה מחיר כבד מארגוני הטרור כפי שעשינו בעבר, ניאבק בתוקפנות של איראן ונפעל למנוע ממנה ארסנל של נשק גרעיני שיסכן את עתידנו. נבטל את הגזרות הכלכליות שלכם, את העלאות המיסים, את ההתעללות שלכם בשכבות החלשות ביותר ובציבורים מוגדרים שהחלטתם להתנכל להם כמו הציבור הדתי. אתם קלקלתם – אנחנו נתקן. בעזרת השם, תוך זמן קצר, נקים ממשלה לאומית חזקה בראשות הליכוד, נבטיח את הביטחון, נחזיר את העוצמה, נבטיח את השגשוג לכל אזרחי ישראל".

"עד שזה יקרה, דבר אחד ברור: לנו אין אמון בכם, וגם לעם ישראל ולאזרחי ישראל אין אמון בכם. לכו הביתה", חתם נתניהו את נאומו.

תגיות:בנימין נתניהומליאת הכנסתנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה