סמארטפונים ואינטרנט

מדריך טכני: כך תהפכו את המכשיר שלכם למוגן

רוצים להגביל את השימוש באינטרנט, מבלי להחליף את מכשירכם? אין בעיה. בעזרת ביצוע מספר פעולות פשוטות, גם אתם תוכלו להשיג שליטה מירבית. הכנסו למדריך ולמדו כיצד

אא

מאז שהאינטרנט פרץ אל עולמנו - הרבה דברים השתנו. נרצה או לא נרצה, מדובר בכלי שמשפיע, בדרך זו או אחרת, על עתידנו ועתיד ילדינו. אלא שלצד הנגישות שהוא מאפשר לעולמות שופעי תוכן ועניין, יש בו גם לא מעט סכנות רוחניות בדמות אתרים, תמונות ופרסומות - הנוגדות את רוח היהדות וההלכה. 

לפיכך, אדם שחשובה לו הרוחניות - ישכיל לפקוח עין (ואם צריך גם שתיים) ולנקוט משנה זהירות, כדי לוודא שהשימוש באינטרנט ייעשה בצורה מבוקרת ובטוחה, שתקנה לו שליטה מלאה על מכשיר הטלפון שברשותו. 

וכאן בדיוק נכנסת חברת 'מוגן' לתמונה: בעזרת המדריך הטכני שלפניכם, לא רק שתוכלו לשלוט באפליקציות שאתם מורידים למכשיר שלכם, כי אם גם לסנן את האפליקציות השליליות ולהשיג בכך יראת שמיים ולא פחות חשוב מכך, שקט נפשי. 

 

השלב הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות למייל info@mugan.mobi ולציין בפנייתכם, כי אתם מעוניינים להצטרף לשירות. כשתעשו כן, יישלח אליכם באופן אוטומטי זימון לאפליקציה בשם mas360, שיכיל מספר לקוח ולינק להורדת האפליקציה למכשירכם. 

​בשלב השני, תתבקשו להקליד בטופס הזימון את מספר הלקוח שקיבלתם, כמו גם סיסמא משלכם. ברגע שהאפליקציה ירדה - זהו, המכשיר שלכם הפך לנשלט באופן מלא. 

מה זה אומר? מעתה, באופן אוטומטי, האפליקציה שהורדתם תבטל את הדפדפן של הטלפון (שלרוב צריך להחליף או לשדרג מכשיר בשביל להשיג את זה) ואת הגוגל פליי, ובנוסף תיחסם הגישה לכל אפליקציה שלילית שהיא, שיכולה להפנות אתכם לתכנים לא ראויים.

מהי האלטרנטיבה?

האפליקציה תנגיש בפניכם חנות כשרה שממנה תוכלו להוריד אפליקציות שונות וחשובות כגון אתרי בנקים, קופות חולים, ווטסאפ, ווייז - וכל אפליקציה אחרת שאינה מהווה איום רוחני בעבורכם. לעת עתה תומכת האפליקציה במכשירי אנדרואיד בלבד, ובהמשך ייתכן שתוצע גם בעבור מכשירי אפל. 

מה עושים במידה וישנה אפליקציה ספציפית שאתם מעוניינים בה אך אינה נמצאת בטווח האפליקציות המוצעות לכם? פשוט מאוד. תוכלו לפנות שוב באותו המייל, ולבקש להוסיף את האפליקציה המבוקשת.

יצויין כי למצטרפים לשירות היעיל יינתן שבוע ניסיון בחינם, ולאחר מכן תיגבה עמלה שנתית - בסכום של 250 ש"ח בלבד. 

לפרטים נוספים:

תגיות:אינטרנטטלפון כשראפליקציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה