חדשות בארץ

"לגדוע את הטרור מהשורש": התגובות במערכת הפוליטית לפיגוע באלעד

במערכת הפוליטית מגיבים בזעזוע ובזעם על הפיגוע באלעד, בו נרצחו שלושה בני אדם. ח"כ שמחה רוטמן: "האסלאם הקיצוני מבין רק כוח, צריך להראות לו את העוצמה שלנו"

זירת הפיגוע באלעד, הערב (צילום: Jamal Awad/Flash90)זירת הפיגוע באלעד, הערב (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

(עודכן: 22:00)

במערכת הפוליטית מגיבים הערב (חמישי) בזעזוע ובזעם על הפיגוע הרצחני בעיר אלעד, בו נרצחו שלושה בני אדם.

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מסר: "פיגוע קשה מאוד הערב באלעד. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח נגד המחבלים".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כתב בטוויטר: "בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד אמר: "מאז ומתמיד מה שתדלק טרור הוא התקווה של המרצחים. לצערי, בממשלה הזו, תקוותם גדולה שבעתיים, המוטיבציה בשמיים והידיים מגואלות בדם הקדושים. הפקודה צריכה להיות: חיסול! אולי עכשיו סוף סוף תעצרו את כלל ההקלות, חסלו את סינוואר וראשי הטרור בעזה, סיגרו את הפרצות ותתחילו לעבוד. ה' יקום דמם".

חברו לסיעה של קרעי, חבר הכנסת מיקי זוהר, כתב: "ביום העצמאות של מדינת ישראל האויב מראה לנו שוב את שנאתו, את אכזריותו ואת הרוע הצרוף שיוצא מתוכו. מי שמעודד טרור ומי שמגבה את הפיגוע המתועב הזה צריך לחטוף מכה קשה שלא ישכח. האסלאם הקיצוני מבין רק כוח, צריך להראות לו את העוצמה שלנו. משתתף בצער המשפחות ומאחל רפואה שלמה לפצועים".

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הגיב: "הלב כואב. את הטרור חייבים לגדוע משורשו, ושורשו הוא המאבק של ערביי ארץ ישראל נגד שיבת ציון. כפי שספרנו לפני יום אחד בלבד, המלחמה הזו התחילה הרבה לפני הקמת המדינה, לפני 'הכיבוש', לפני 'ההתנחלויות'. ואת המלחמה הזו ננצח בעזרת ה' רק כשנגדע את התקווה של האויב".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיב: "די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור. הגיעה העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח. הממשלה נכשלה, ולפני הכול השר לביטחון פנים עמר בר-לב החלש צריך להתפטר מתפקידו".

השר לשירותי דת, מתן כהנא, כתב: "'יום ששוני הוא יום אסוני'. עם צאת יום העצמאות נרצחו באכזריות יהודים בעיר אלעד. מחבק את משפחות הנרצחים ונושא תפילה לרפואה שלמה לפצועים בפיגוע הנורא. מחזק את כוחות הביטחון במרדף אחרי המחבלים".

תגיות:אלעדפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה