חדשות בארץ

משאית התהפכה ומחצה 3 רכבים. התוצאה – קטלנית: 21 יתומים, בהם תינוק בן חודש

שמות ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית הותרו לפרסום: ציפי שמעוני ז"ל, אם ל-10, פנטנש אובנך ז"ל, אם ל-8, ומתניה איובי ז"ל, אם ל-3, הקטן שבהם בן חודש בלבד

  • ג' אייר התשפ"ב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

תאונה מחרידה בדרום הארץ: 3 בני אדם נהרגו ו-6 נוספים נפצעו בתאונת דרכים שאירעה אמש (שלישי) בין משאית למספר כלי רכב פרטיים בכביש 3703, סמוך למושב באר טוביה.

במהלך הלילה הותרו לפרסום שמותיהם של 3 ההרוגים: ציפי שמעוני ז"ל בת 38, אם ל-10 ממושב שדה עוזיהו. הגדולה בת 15 והקטנה בת חודשיים בלבד. הרוגה נוספת היא פנטנש אובנך, אם ל-8 מקריית מלאכי. ההרוג השלישי הוא מתניה איובי ממושב אבן שמואל, אב ל-3, בהם תינוק שנולד לפני חודש.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר ספד אמש לאובנך בפייסבוק: "בצער רב שמעתי על פטירתה של פנטנש אובנך בתאונה המחרידה היום. ביום כה עצוב ממילא - יום הזיכרון - התקדרו השמים מעל המשפחה היקרה ושמונת היתומים. קריית מלאכי מחבקת את המשפחה ברגעים קשים אלו. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

6 פצועים הובהלו לבית החולים. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה, ושל 5 הנוספים – בינוני.

מחקירת התאונה עלה כי נהג המשאית שם לב לפקק התאונה באיחור, מחמת חוסר תשומת לב או בשל אי שמירת מרחק. הוא התנגש ברכב שעמד לפניו בפקק שהועף מעוצמת המכה. נהג המשאית ניסה לייצב את רכבו, אך סטה לנתיב הנגדי, חצה קו הפרדה לבן, התהפך ומחץ תחתיו שתי מכוניות. ההרוגים היו בכלי הרכב שעליהם התהפכה המשאית.

חובשי מד"א אוראל אסולין ומאיר אביבי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית שהתהפכה ותחתיה נלכדו שני רכבים, רכב נוסף שהיה בסמוך ועוד שני רכבים שהיו בתעלות בצידי הכביש. הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי.

"בסיוע כוחות חירום נוספים חילצנו מאחד הרכבים שהיו בתעלות שני פצועים, אישה בשנות ה-40 שהייתה מחוסרת הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה וגבר כבן 60 שנפגע באורח קשה הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים אסותא באשדוד בניידת טיפול נמרץ.

"גבר בשנות ה-30 חולץ מרכב שהיה מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. אדם מחוסר הכרה נוסף נלכד ברכב פרטי מתחת לחלקו הקדמי של המשאית. נהג המשאית, גבר כבן 27 שהיה בהכרה מלאה ושכב על הכביש, טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

תגיות:תאונהתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה