חדשות בעולם

הלם בפרו: שניות לפני שנקברה - בת ה-36 פקחה את עיניה

פרו בהלם לאחר שצעירה בשנות השלושים לחייה התעוררה בארון הקבורה שלה, שניות לפני שהוכנסה לאדמה. חצרן בית הקברות המבוהל: "רצתי מיד להתקשר למשטרה"

אא

תקרית שאירעה בשבוע שעבר בעיר למבייק שבפרו - הותירה אלפים בהלם מוחלט: רוזה איזבל סספדס קלקה - בחורה בת 36 בלבד, הוכרזה כמתה על ידי הרופאים לאחר שעברה תאונת דרכים קטלנית. 

לבני משפחתה נמסר להתחיל להיערך לטקס הקבורה, וכך הם אכן עשו. 

אלא שבמהלך ההלוויה, שניות לפני שהארון הורד אל תוך האדמה - שמעו לפתע הנוכחים ההמומים, קולות רחש מוזרים שבוקעים מתוך הארון. "התחילה מהומה בשטח, אף אחד לא הבין מה קרה", סיפר חואן סגונדו קאחו, חצרן בית הקברות שנכח במקום. 

קרובי משפחתה המבוהלים של רוזה איזבל הורידו את הארון מכתפיהם, וביקשו מהחצרן לפתוח את הארון. "הם היו לבנים כמו סיד, לא הצליחו לדבר מרוב פחד. פתחנו ביחד את הארון, וראינו שרוזה איזבל עדיין בחיים. העיניים שלה היו פקוחות והיא בהתה בנו. היא הזיעה, והמבט שלה היה חודר. רצתי מיד להתקשר למשטרה".

שוטרים שהוזעקו למקום פינו את רוזה איזבל בשנית לבית החולים שבו נקבע מותה, כשהיא עדיין בארון הקבורה שלה. היא אושפזה בטיפול נמרץ ומצבה הוגדר קשה - אך למרות המאמצים להצילה, הרופאים נאלצו לקבוע בשנית את מותה עוד באותו יום. 

כעת זועקים בני משפחתה לתשובות, תוך שהם טוענים כי מסרטונים שצולמו בהלוויה נראה כי רוזה איזבל אכן חזרה לחיים ולא ייתכן שהיא מתה בשנית. "לא ייתכן שהיא מתה שוב. אנחנו ראינו שהיא בחיים, ויש ממש סרטונים שבהם רואים איך שהיא מנסה לדחוף החוצה את המכסה. היא ממש נגעה במכסה. מי שקבע את מותה בתחילה עשה טעות חמורה, ומי שקבע את מותה בשנית - ייתן על כך את הדין ויספר לנו בדיוק - מה קרה", הם אומרים. 

המשטרה פתחה בחקירת האירוע. 

תגיות:פרוקבורהנסתחייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה