חדשות בארץ

ההורים השכולים לחברי הקואליציה: "אל תחבקו אותנו. לא רוצים חיבוק ממחבקי מחבלים"

הוריה השכולים של סגן שיר חג'אג' הי"ד קוראים לשרי הממשלה לא להגיע לטקסי יום הזיכרון: "הקמתם ממשלה עם תומכי המחבלים שרצחו לנו את הילדים. אל תבואו לחבק אותנו"

  • ל' ניסן התשפ"ב
בעיגול: הרצל חג’אג’ (צילומים: מרים אלסטר / פלאש 90)בעיגול: הרצל חג’אג’ (צילומים: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

מירב והרצל חג'אג', הוריה השכולים של סגן שיר הי"ד, קוראים לשרי הממשלה לא להגיע לטקסי יום הזיכרון, שיתקיים השבוע.

"אל תבואו לחבק אותנו. אנחנו לא רוצים חיבוק ממחבקי מחבלים", כתבו ההורים השכולים בשם עשרות משפחות שכולות. "אתם מוזמנים ללכת לטקס האלטרנטיבי של משפחות מחבלים, שם יקבלו אתכם באהבה", הוסיפו.

"בכך שהקמתם ממשלה עם תומכי המחבלים שרצחו לנו את הילדים והיקירים, תוך כדי נעיצת סכין בלב ובגידה בערכים של המשפחות השכולות ושל אזרחי ישראל עם רע"מ מהאחים המוסלמים שהיא מפלגה של מחבקי ותומכי מחבלים מוצהרים גם לפי דברי בנט ושקד וכל זה אחרי שהבטיחו מעל כל במה שילחמו במחבלים ובטרור ואחרי שבנט הביט לנו בעיניים והבטיח לנו המשפחות השכולות באין ספור פגישות שהם יחד איתנו ילחמו בטרור.

"בהפרת ההבטחות ביטלו בנט וחבריו את הזכות שיש לכל חברי הממשלה להגיע לטקסי יום הזכרון", לשון ההורים השכולים. "יתרה מזאת הגעתם תתפרש מצדנו כעזות מצח".

סגן שיר חג'אג' נרצחה לפני 5 שנים, בתחילת שנת 2017, בפיגוע שהתרחש בטיילת ארמון הנציב. בפיגוע הקשה נרצחו, בנוסף לשיר, 3 חיילים נוספים: סגן יעל יקותיאל, סגן משנה ארז אורבך וסגן משנה שירה צור, ה' ייקום דמם.

"שירתי בצבא בשיריון, ואיבדתי את אחד החברים שלי. מי שניחמה אותי היתה... אמא שלו": הרב יצחק פנגר במילים קצרות על יום הזיכרון:

 

תגיות:חייליםהורים שכולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה