חדשות בארץ

ריקול הענק מתרחב: שטראוס מודיעה על ריקול לכל מוצרי מפעל הממתקים

הריקול שעורכת חברת שטראוס מתרחב באופן משמעותי. גם מסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה, וופלות עלית, פריכיות מצופות ועוד

  • כ"ו ניסן התשפ"ב
(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

סערת שטראוס מתפשטת: הערב (רביעי) מודיעה חברת שטראוס על הרחבת הריקול לכל המוצרים ממפעל השוקולד, שבו אותר לראשונה חיידק הסלמונלה.

בין המוצרים שיש להחזיר כעת לחנויות או למפעל הם: שוקולד עלית, עוגות עלית, ופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג’י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג’י, המסטיקים וסוכריות הטופי – מכל תאריכי התפוגה. אחרי ההודעה הופסק במסחר במניית שטראוס לחצי שעה.

סערת שטראוס החלה בשבוע שעבר, כאשר בבדיקות שגרתיות במפעל השוקולד של עלית, נמצאו כמה דגימות של חיידק הסלמונלה בפס הייצור ובשוקולד המשמש כחומר הגלם למוצרים שונים. לאחר מכן נמצא החיידק גם במוצרים המוגמרים. בשל כך הודיעה שטראוס על ריקול ענק למוצרים רבים, וביניהם: שוקולד פרה, חטיפי פסק זמן, טעמי, עדשים, מגנום וטילונים.

הבוקר אושפז ילד בן 10 בבית החולים העמק, לאחר שסבל משלשולים והקאות והגיע עד להתייבשות קשה. בדיקות מעבדה הוכיחו כי מדובר בחיידק הסלמונלה. נערכות בדיקות על מנת להבין מה מקור ההדבקה.

אייל דרור, מנכ”ל שטראוס, התנצל בפני הלקוחות והבטיח פיצוי כספי כפול לכל לקוח שרכש מהמוצרים שאותם אין לצרוך בשל החשד מסלמונלה. "אני מקשיב לכם ומודע לעוגמת הנפש. כל לקוחה או לקוח שיפנו אלינו יקבלו פיצוי כפול עבור מוצרי השוקולד של עלית שנרכשו".

"ללא ספק מדובר באירוע מכונן עבור קבוצת שטראוס, שמייצרת ומשווקת לציבור עשרות מותגים אהובים שנים ארוכות ושחרטה על דגלה אחריות ושקיפות מזה יותר מ-80 שנה. הנהלת החברה מתנצלת בפני הציבור הישראלי, הלקוחות והקמעונאים על התקלה הקשה. נפיק לקחים מהאירוע, נשנה ונשפר את מערך הבדיקות ונחזור לייצר רק כאשר נדע כי המפעל וקווי הייצור תקינים והמוצרים בטוחים – כפי שמצופה מחברה אחראית כמו שטראוס”, לשון ההודעה.

צרכנים שרכשו מוצרים שחשודים כנגועים בסלמונלה מתבקשים לפנות לשירות הלקוחות של שטראוס בטלפון 6860*, לספק להם את הברקוד ואת תאריכי התפוגה ולקבל מהחברה שוברי זיכוי, בשווי כפול מערך המוצרים שנרכשו. ניתן גם להחזיר את המוצרים ישירות לרשתות ולקבל פיצוי כפול.

תגיות:שטראוסריקול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה