חדשות בארץ

נתניהו: "שיקלי לא פרש מהימין - ימינה פרשו מהימין"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לדיון בוועדת הכנסת על בקשת ימינה להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש: "שיקלי מבין היטב שממשלה שתלויה במועצת השורא לא יכולה להילחם בטרור". חברת הכנסת עידית סילמן: "המהלך נגד שיקלי נקמני, נועד לשרת צרכים פוליטיים"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לדיון המתנהל בשעות אלו בוועדת הכנסת על בקשת ימינה להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מהסיעה: "שיקלי לא פרש מהימין", הצהיר, "ימינה פרשו מהימין".

"שיקלי מבין היטב שממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא יכולה להילחם בטרור", הוסיף נתניהו. "ואני אומר לכם שאסור לנו לחכות לפיגוע הטרור הבא או לירי הבא. אנחנו צריכים להקים מיד ממשלת ימין חזקה בראשותי כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".

חברת הכנסת עידית סילמן, שפרשה לאחרונה מהקואליציה, אמרה בוועדת הכנסת כי הדיון הינו "חלק ממהלך נקמני וקטן שנועד לשרת צרכים פוליטיים תוך התעלמות מוחלטת מערכים שכולנו מחויבים אליהם". בפנותה לחברי ימינה באולם, השר מתן כהנא וחברת הכנסת שירלי פינטו, הוסיפה סילמן: "על דבר אחד אי אפשר להתווכח. עמיחי שיקלי נשאר נאמן לערכים בהם בחרנו ללכת כולנו. אני בטוחה שאתם לא מאמינים במה שאתם עושים כאן עכשיו. מתן, האם זה הערך של הרעות והחברות שעליו חינכת את החיילים בטייסת שלך?".

"הייתי אתכם שם והלכתי אתכם עם כל החששות. קיבלתי ביד את אחד התפקידים הכי חזקים ומשמעותיים במדינת ישראל", הצהירה סילמן. "אבל לא יכולתי לעשות עוד שקר בנפשי. ויתרתי על הכל, אבל גם קיבלתי הכל - כי אני יכולה היום לעמוד ולחזור ולהסתכל לעם בעיניים, לבוחרים שלנו שבחרו בנו. קיבלתי מחדש את התחושה שבה אני נאמנה לערכיי, אבל בעיקר לבוחריי ולאלו שהאמינו בנו".

"הדיון הזה הוא חלק ממהלך נקמני וקטן, שנועד לשרת צרכים פוליטיים תוך התעלמות מוחלטת מאותם ערכים שכולנו, כימינה - כולל עמיחי שיקלי - מחויבים להם. ימים יגידו. אנחנו ממש לא הפורשים. אנחנו הולכים עם ההבטחות, האמירה, המצע והערכים, ועדיף מאוחר מאשר אף פעם", סיכמה סילמן.

תגיות:עמיחי שיקליועדת הכנסתעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה