חדשות בארץ

עמית סגל תוהה: "למה אזרחי ישראל צריכים לשלם את האוכל של משפחת בנט?!"

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, מגיב לתחקיר של איילה חסון: "עוד לפני שנודע דבר השיפוצים בבלפור, משפחת בנט ביקשה להישאר ברעננה ולהמשיך שם את חייה כרגיל"

  • כ"ג ניסן התשפ"ב
(צילומים: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90)(צילומים: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס הערב (ראשון) לתחקיר של איילה חסון, אודות הסכומים שמשלמת המדינה על הוצאותיה של משפחת בנט. מהתחקיר עולה כי משפחת בנט מזמינה מזון לביתה הפרטי ברעננה בעלות של קרוב ל-25 אלף ש"ח בחודש.

"עוד לפני שנודע דבר השיפוצים בבלפור, משפחת בנט ביקשה להישאר ברעננה ולהמשיך שם את חייה כרגיל", כתב סגל בטוויטר. "בעיניי זה היה הזוי שמשפחת ראש הממשלה לא עובר לירושלים, אבל אם כבר החלטתם להמשיך כרגיל, למה המדינה צריכה לממן את הוולט הרגיל שלכם? זה לא עובד ביחד".

גם העיתונאי עקיבא נוביק מתאגיד השידור "כאן" צייץ בטוויטר: "בנט צריך להגיד דבר פשוט - האוכל של משפחתי לא יירכש יותר מקופת המדינה. גם אם זה הנוהג שהתקבע. זה היה מוגזם, זה עדיין מוגזם, ולכן זה יבוטל".

"צודק בנט שהגרף הוא של ירידה תלולה מההוצאות של הנתניהוז׳", הוסיף נוביק, "אבל הוא לא אמור למדוד את עצמו ביחס אליהם ולכן הגרף צריך להמשיך ולרדת. מראית עין זה דבר חשוב".

מוקדם יותר הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה מפורטת על הוצאות המעון ברעננה. ראש הממשלה נפתלי בנט תקף את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "מזה תקופה ארוכה יש מי שמקדם ספין 'מעון ראש הממשלה', שנועד להשחיר אותי ואת משפחתי. אם הייתי צופה תמים שלא מכיר את העובדות, את הנהלים, ואת העבר, ייתכן שגם אני הייתי משתכנע. לתעמולה יש כוח. אבל הסיפור הוא פשוט לא נכון, ולא הוגן. והוא מנוצל כדי לפגוע בי ובמשפחתי, וביכולת שלי להמשיך לנהל כאן את המדינה".

בנט המשיך ותקף אישית את משפחת נתניהו: "אז מה קורה כאן בעצם? יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים. אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר. המספרים לפניכם. ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הניסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים".

בליכוד הגיבו בחריפות על דבריו של בנט: "כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו".

"כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי. בנט ירד לשפל המדרגה. הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת".

"שום פוסט שקרי ובכייני לא יסביר מדוע בנט החליט לבזבז 50 מיליון שקלים מכיסם של אזרחי ישראל על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה – ללא אישור ובניגוד לחוק", הוסיפו בליכוד. "יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים ועוד – דבר שמשפחת נתניהו מעולם לא עשתה בביתה הפרטי".

תגיות:נפתלי בנטעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה