חדשות בארץ

נתניהו: "בנט ממשיך לשקר לאזרחי ישראל בלי הפסק"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בתגובה על הריאיונות שהעניק ראש הממשלה נפתלי בנט לתקשורת: "שקרי בנט - קטעים נבחרים מהיממה האחרונה"

  • י"א ניסן התשפ"ב
נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב היום (שלישי) על הריאיונות שהעניק אמש ראש הממשלה נפתלי בנט לתקשורת. בפוסט שפרסם בפייסבוק, הביא נתניהו ציטוטים מדבריו של בנט בריאיונות, וטען: "בנט משקר".

"שקרי בנט - קטעים נבחרים מהיממה האחרונה", פתח נתניהו את הפוסט. "בנט אמר: 'בעוד קודמינו היו מכילים רקטות ואומרים שזה קצר חשמלי, אנחנו אפילו על בלון אחד תוקפים חזרה'. בנט משקר. ממשלת החולשה וההונאה שלו לא הגיבה לירי רקטות מעזה לשדרות בחודש אוגוסט 2021, כפי שהיא לא הגיבה לירי מקלעים לעבר מרפסות בשדרות, לירי טילים מלבנון ולרצח החייל בראל שמואלי ז"ל בגבול עזה.

"בנט אמר: 'יש לנו מאפיין של טרור בודדים, שמבחינה מודיעינית זה יותר מורכב כי קשה להיכנס לתוך המוח של כל מחבל'. בנט משקר. בנט עצמו כתב ב-2016, בפוסט שפרסם בפייסבוק: 'אין דבר כזה מחבל בודד'".

בהמשך התייחס נתניהו לתגובתו של בנט על פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה. בריאיון לכאן חדשות אמר ראש הממשלה כי "עידית סילמן עברה התעמרות... שמוליק בעלה סיפר לי שהוא נאלץ לעבור מקום עבודה כי אנשי ביבי מאיימים על הבוסים". על כך הגיב נתניהו: "בנט משקר. העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם אתמול: 'צלצלתי לעופר חברוני שהיה הבוס של שמוליק סילמן שאומר במפורש 'לא איימו, לא הפעילו לחץ ולא פנו בדרישה לפטר אותו'".

עוד כתב נתניהו: "בנט אמר: 'הפסקנו להעביר כסף לרצועת עזה'. בנט משקר. בנט מעביר את הכסף הקטארי לרצועת עזה בדיוק באותו היקף שהיה מקובל מ-2019, אלא שבמקום שלישראל תהיה שליטה ובקרה על העברת הכסף כדי להשתמש בו כמנוף נגד חמאס, כעת הכסף זורם לרצועה דרך מצרים.

"בנט אמר שהוא לא ביקר את המשפחות השכולות מהפיגועים האחרונים בגלל שהוא היה עסוק בענייני ביטחון. בנט משקר. לא היה לו זמן לבקר את המשפחות השכולות, כן היה לו זמן לקבל ראיונות מלטפים במשך שעות בערוצי הטלוויזיה, ומאוחר יותר לצאת לארוחת ערב במסעדת שף.

"מסקנה: מי ששיקר והונה את בוחריו פעם אחת, ממשיך לשקר לאזרחי ישראל בלי הפסק", חתם נתניהו.

תגיות:נפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה