חדשות יהדות

בועז גולן חשף בשידור: "כך החלטתי שלא לעבוד יותר בשבת". ומה הקשר לעידית סילמן?

העיתונאי בועז גולן חושף את הרגע שבו החליט להפסיק לעבוד בשבת, ומקשר את הסיפור שלו לסיפורה של חברת הכנסת עידית סילמן - שלדבריו עשתה קידוש שם שמיים גדול, בעצם התפטרותה

אא

העיתונאי בועז גולן חושף את הרגע שבו החליט להפסיק לעבוד בשבת, ומקשר את הסיפור שלו לסיפורה של חברת הכנסת עידית סילמן - שלדבריו עשתה קידוש שם שמיים גדול בעצם התפטרותה.  

את הדברים חשף גולן במסגרת תכניתו 'האולפן הפתוח', תוך שהוא 'טופח על שכמה' של חברת הכנסת סילמן, ומשווה את המעשה הקטן שלו, לזה שלה. 

"סיפור קצר וקטן. כיהנתי כסמנכ"ל במועדון כדורגל בישראל. באחת השבתות חזרתי מבית הכנסת, מרים באזור 11:00 את כוס הקידוש, ואז הסלולר שלי לא מפסיק לצלצל. ברוב טיפשותי הנחתי את הכוס לראות מה קורה. על הקו קפטן הפועל חיפה שאומר לי "איפה אתה? אני מחכה לך בחוץ, צריכים לנסוע לאוטובוס שלוקח אותנו למשחק בבאר שבע". עם הכוס של הקידוש בשבת, וזה הטלפון שקיבלתי.

"באותו רגל החלטתי שאני את העונה הזו מסיים ואני לא עובד יותר בשבת, מסר קטן מלמעלה. זה סיפור קטן ברמה האישית שלי. ואתם יודעים, אני כאן לא אחת תקפתי כאן את חברת הכנסת עידית סילמן. ציוצים מכאן ועד הודעה חדשה, כל מי ששיתף פעולה עם ממשלת הזדון הזאת, ממשלת הזדון שפוגעת ביהדות, צעקתי, תקפתי.

"אבל צריך גם לומר גם תודה, כשעושים מעשה צריך לשים את הדברים על השולחן. המעשה שלי בשבת הזכיר לי בקצת את המעשה של עידית סילמן. לזרוק את הכל, בקואליציה יש לה לא מעט חברים, אהבו אותה מאד שם, וגם באופוזיציה. לזרוק הכל עם אומץ כל כך גדול ולהגיד 'עד כאן' - זה באמת היה עד כאן על הנושא של היהדות. אני יודע את זה. ראיתי כמה סרטונים והכרחתי אותה למסור לי, כי היא קיבלה מאות-מאות סרטונים, כדי שתבינו טיפה מה המעשה הענק הזה עשה לעם ישראל, לא כמו שלי הקטן", אמר. 

 

 

תגיות:שבתבועז גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה