חדשות בארץ

רוטמן על הריאיונות של בנט: "לא הייתה מילה אחת של אמת"

חבר הכנסת שמחה רוטמן מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות הריאיונות שהעניק לתקשורת: "מביך שהאיש הזה הוא ראש הממשלה שלנו"

רוטמן (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)רוטמן (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הגיב הבוקר (שלישי) על הריאיונות שהעניק אמש ראש הממשלה נפתלי בנט לתקשורת. "מביך עבור מדינת ישראל שהאיש הזה הוא ראש הממשלה שלנו", אמר בריאיון לרדיו 103FM. "כל אותם בודקי עובדות פרצו בשביתה כי לא יכלו לעמוד בעומס שהנאום של בנט ייצר. לא הייתה מילה אחת של אמת במה שהוא אמר".

"ברור לכולם, וגם מהריאיונות של בנט אתמול, שהממשלה הזאת סיימה את דרכה", הצהיר רוטמן. "בנט וסער לא עוברים את אחוז החסימה. הסיבה שהם ממשיכים לשבת על הכיסא כל יום, הסיבה שהם קיימים בכלל היום בכנסת, היא בגלל שהם נתמכים על ידי מנסור עבאס, תומך טרור מסוג אחד, ועל ידי הרשימה המשותפת – תומכת טרור מסוג שני. זה משפיע על מערך השיקולים שלהם בכל דבר ועניין".

בריאיון אמש לחדשות 12 אמר בנט כי קיימת "ברית מטרילים", כלשונו, בין יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, לבין ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "אני אגיד בצורה הכי חד משמעית – המשותפת לא בממשלה ולא יהיו בממשלה, הם לא בקואליציה ולא יהיו חלק מהקואליציה ולא צריך ליפול לכל סחריר של היריבים".

בהתייחסו לפצצה הפוליטית שהטילה חברת הכנסת עידית סילמן ביום חמישי האחרון, כשהודיעה על פרישתה מהקואליציה, טען בנט כי אינו כועס עליה וכי "הדלת עוד פתוחה" בפניה: "ביבי וסמוטריץ' עקצו את סילמן והצליחו איכשהו לתת לה תחושה שהיא מובטחת פה ושם". לדבריו, סילמן הייתה נתונה ל"סחטנות" ו"ביריונות" מצד האנשים של סמוטריץ' ונתניהו: "מאוד קשה לא להישבר במצב שכזה".

בנט נשאל על התבטאותו לפני הבחירות, לפיה ראש ממשלה עם 10 מנדטים זה לא לגיטימי, והאם לדעתו מוסרי שהוא, כראש ממשלה עם חמישה מנדטים, יוביל את מדינת ישראל. "הדבר המוסרי הוא כן לקיים ממשלה ולא לגלגל אותנו לבחירות חמישיות, שישיות ושביעיות", השיב. "אם אני אשם שבעוד שקודמי שיעבד את המדינה לפוליטיקה אני לא עסקתי מספיק בפוליטיקה, עסקתי בענייני המדינה והתמסרתי לצלוח שני גלי קורונה בלי סגרים – אני מודה באשמה. צריך לעשות יותר פוליטיקה".

בתשובה לשאלה כמה זמן הממשלה תחזיק מעמד, ענה בנט כי "היא יכולה לקיים את כל תקופתה, זה תלוי. מתוך המשבר הזה, שזה משבר, אני לא אכחד, זה נתן איזה 'זץ' לכולם, מעין לראות את התהום, להיזכר בתהום שאנחנו עלולים לחזור אליה. לתהום הזה של עוד קמפיינים ועוד קמפיינים. כל הדבר הנוראי הזה של בחירות אין-סופיות בשביל צרכים משפטיים של בן-אדם אחד".

"זה טוב שגם שרי הממשלה, גם ידידיי בשמאל, כולנו נבין: לא צריך עכשיו להרוויח עוד איזה רווח פוליטי, לעשות סיבוב. שים את המחלוקות ואת הפוליטיקה הקטנה בצד ולהמשיך לקדם את מדינת ישראל", סיכם בנט.

בתגובה לדבריו של ראש הממשלה, אמרו בליכוד: "בנט, שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו, ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה. בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת, ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר, ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

בציונות הדתית מסרו כי "נפתלי בנט, בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופטתיים, פשוט מעורר רחמים. האיש בודה סיפורים מליבו, אינו נוטל אחריות להידרדרות המואצת של ישראל תחת ממשלתו הרופסת, אלא רק מטיח האשמות מופרכות לכל עבר וממשיך להוכיח ניתוק מהמציאות הפוליטית ולצערנו גם הביטחונית".

"אחרי ששעבד את מדינת ישראל לתנועה האסלאמית, בנט תולה עכשיו את המשך קיומה של מדינת ישראל בידיהם של תומכי טרור מהרשימה המשותפת, ושום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה. הנרקסיזם של בנט מסוכן ומסכן את מדינת ישראל".

"אבל האמת היא שבנט ושותפיו מבינים היטב: הממשלה הזאת סיימה את דרכה. תמה דרכה של ממשלת הפילוג והשנאה, ובקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה ציונית ולאומית טובה לעם ישראל ומדינת ישראל. עוד בכנסת הזו".

תגיות:נפתלי בנטשמחה רוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה