חדשות יהדות

בעלי רפטינג נהר הירדן: "מאז שסגרנו בשבת – ראינו ברכה גדולה בפרנסה"

לפני 5 שנים החליטו בעלי רפטינג נהר הירדן לסגור את העסק בשבת. ההחלטה לא היתה קלה, אך כיום אומר הבעלים: "מאותו רגע המחזור העסקי שלנו עלה באופן משמעותי. מאז שסגרנו בשבת ראינו ברכה גדולה"

  • ט' ניסן התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ערן גיגי, בעלי 'רפטינג נהר הירדן', הפתיע באמרו: "מהיום שסגרנו בשבת - מחזור ההכנסות שלנו זינק דרסטית". את הדברים אמר גיגי בוועידת התיירות החרדית הראשונה בישראל שהתקיימה בבנייני האומה.

לפני חמש שנים החליטו בעלי 'רפטינג נהר הירדן' לסגור את המתחם בשבת. "בצפון, הכסף הגדול זה בשישי ושבת", אמר גיגי. "אחרי המון מחשבה באנו לרו"ח שלנו ואמרנו לו החלטנו לסגור את האתר בשבת, הוא הסתכל עלינו במבט כאילו נפלו השמיים. הפדיון הכי גדול הוא ביום שבת. אבל עשינו את זה, בהתחלה עם חששות אך היינו שלמים וגאים ואחרי חמש שנים אני יכול לומר – מאותו רגע המחזור העסקי שלנו עלה באופן משמעותי. מאז שסגרנו בשבת ראינו ברכה גדולה".

הרב מרדכי בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך אמר: "חופשה והתאווררות זה דבר חיובי, זה טוב לנפש, זה טוב לגוף וזה טוב כדי שאחרי בן הזמנים יוכל תלמיד הישיבה לשוב ולשקוד באוהלה של תורה, אבל בן תורה לא ינפוש או יטייל במקום שלא מבצע אי אלו התאמות לאורח חייו, בראש ובראשונה שמירת שבת קודש. אנחנו לא כופים אף אחד, אבל בעל עסק בתחום התיירות שמבין את כוח הקנייה החרדי העצום צריך להבין שבשביל להביא קהל חרדי צריך לבצע הנגשה בהתאם לדרישות הנהוגות בציבור החרדי".

משה יצחק רושגולד, מנכ"ל ועידת 'לתור': "אנו חותמים ועידה עמוסה ומשמעותית. הבשורה הגדולה היא שמהיום, לתיירות החרדית בישראל יש בית. יצרנו כאן קהילה עם כוח גדול ורצון טוב ומכאן תצא תורה. לפי כל סקר שבוצע, רוב מוחלט של הציבור החרדי יעדיף לנפוש בישראל. את המגמה הזו צריכים לחזק וזו הסיבה שהקמנו את ועידת לתור. הגיעו לכאן מאות נותני שירות בתחום התיירות באמירה ברורה: אנחנו רוצים את הציבור החרדי ומהיום הזה הם יוצאים עם כלים מה שיחשוף אותם לציבור ענק וכוח צרכני נאמן ומשמעותי".

הרב זמיר כהן: איך נראית השבת באמת, ואיך נהנים ממנה בעוצמה גבוהה?

תגיות:שמירת שבתנהר הירדןרפטינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה