חדשות בארץ

נתניהו בהפגנת הימין: "ישראל זקוקה לממשלה חזקה שתילחם בטרור ותשמור על מורשת ישראל"

בנאום בהפגנת הימין בירושלים, קרא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לחברי כנסת נוספים ללכת בעקבותיה של חברת הכנסת עידית סילמן ולחזור למחנה הלאומי: "נקבל אתכם בזרועות פתוחות"

נתניהו בהפגנת הימין, הערב (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו בהפגנת הימין, הערב (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נאם הערב (רביעי) בהפגנת הימין בירושלים, המתקיימת על רקע הדרמה הפוליטית בעקבות הכרזתה של חברת הכנסת עידית סילמן כי היא עוזבת את הקואליציה.

"בערב זה אני מבקש לומר לכם: הגיע זמן אחדות", פתח נתניהו. "הגיע הזמן לחזור הביתה. הגיע הזמן לשים בצד את כל משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי. הדלת שלנו פתוחה לכל מי שנבחר בקולות הימין ורוצה להחזיר את מדינת ישראל למסלול הערכי, החזק והמנצח".

"לאחדות שלנו יש מטרה: היא באה לשרת את כל אזרחי ישראל - יהודים וערבים, מוסלמים ונוצרים, דרוזים וצ'רקסים. כולם, בלי יוצא מן הכלל. כשהמחנה הלאומי מאוחד, אנחנו מבטיחים את ביטחון ישראל ואת עתיד ישראל. כשלא היינו מאוחדים – קיבלנו את הממשלה הכושלת והמסוכנת הזו".

"באנו לכאן הערב כדי להגיד לממשלה החלשה והמסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה. לכו הביתה, כי אתם פוגעים בזהות היהודית של המדינה. לכו הביתה, כי אתם פוגעים בפרנסה של אזרחי ישראל. לכו הביתה, כי אתם מייבשים את יהודה ושומרון ואת ההתיישבות הצעירה. לכו הביתה, כי אתם חלשים – חלשים מול איראן ומול הטרור".

"כשהטרור מריח חולשה הוא מרים ראש, וכשהוא נתקל בעוצמה הוא מרכין ראש. כשאנחנו הובלנו את המדינה, זה היה העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות ישראל, עם הכי פחות נפגעים. כי בשכונה שלנו אין מקום לחלשים. את החלש תוקפים ועם החזק לא מתעסקים – זה כלל בטבע".

"ישראל זקוקה לממשלה חזקה שתילחם בטרור, שתבלום את איראן, שתשמור על מורשת ישראל ושתציל את הפרנסה של אזרחי ישראל שנפגעה כל כך קשה על ידי הממשלה הכושלת הזאת", הצהיר נתניהו. "רק ממשלה לאומית חזקה בהנהגתנו תוכל לשמור על אזרחי ישראל, על מורשת ישראל ועל מדינת ישראל".

בהמשך דבריו אמר ראש האופוזיציה: "אני רוצה לקרוא מכאן לעוד חברות וחברי כנסת שנבחרו בקולות הימין – מקומכם בימין ולא בממשלת ההונאה הזו. אני קורא לכל אלה שעדיין יושבים בקואליציה הזאת ויש להם לב ומצפון – חזרו הביתה, חזרו לימין. נקבל אתכם בזרועות פתוחות, בהרבה כבוד והערכה".

נתניהו בירך על הצעד שעשתה יו"ר הקואליציה הפורשת: "כל הכבוד לעידית סילמן שעשתה היום את הדבר הנכון. כולנו מקבלים אותה בחיבוק חם ובשמחה גדולה. אנשים קמו הבוקר בשמחה ואור בעיניים. עידית שבה הביתה - והממשלה הזאת צריכה ללכת הביתה. כולם יודעים דבר אחד. אפשר לנסות להסתיר את זה, ובכל מיני תרגילים לנסות לעכב את זה – אבל האמת היא פשוטה: ימיה של הממשלה הזאת ספורים, היא בסוף דרכה".

בפנותו למשתתפי ההפגנה, סיכם נתניהו: "בקרוב, וייתכן בקרוב מאוד, במאמץ משותף ובאמונה גדולה, בעזרת השם ובעזרתכם נחזיר את ישראל למסלול של הצלחה ושגשוג, לימים של ביטחון ועוצמה. הנשמה תנצח, הרוח תנצח – ובעזרת השם אנחנו ננצח".

תגיות:הפגנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה