מעניין

אם לתינוקת עם כתם לידה ענקי על פניה: "לא כולם צריכים להיראות אותו דבר"

"אחד הדברים המדהימים ביותר בלהיות אנושי הוא שאין שניים מאיתנו שהם זהים לחלוטין. דווקא חוסר השלימות שלנו היא השלימות שאליה אנחנו כל כך שואפים"

אא

אם לפעוטה שנולדה עם כתם לידה ענקי על פניה, קיבלה על עצמה 'משימה' להוכיח לעולם שדווקא חוסר השלימות הזו, היא השלימות שאליה אנחנו שואפים. 

כשניקול הול ילדה את בתה וראתה את כתם הלידה שעל פניה, היא החליטה לקרוא לה בשם שאיש לא יוכל להתעלם ממנו: ווינרי, שמזכיר את המילה WIN שפירושה 'לנצח'. 

"אחד הדברים המדהימים ביותר בלהיות אנושי הוא שאין שניים מאיתנו שהם זהים לחלוטין. דווקא חוסר השלימות שלנו היא השלימות שאליה אנחנו כל כך שואפים", מסבירה ניקול בתוכנית בוקר אמריקנית. 

"הבת שלי בת השנה וחודש - לא נראית כמו כל הילדים בסביבה, וזה בסדר גמור. לא כולם צריכים להיראות אותו דבר".

לכתם הלידה שלה יש שם בעולם הרפואה, והוא נקרא CMN. ד"וח  של הארגון הלאומי למחלות נדירות פרסם כי כתם הלידה הזה יכול להופיע בכל חלקי הגוף, בגדלים שונים ובגוונים חומים בהירים או שחורים. 

"אנחנו רוצים לעודד הורים לילדים שונים, שלהיות שונה זה לא משהו שצריך להתבייש בו אלא להתגאות בו. עבור הרבה אנשים זו הפעם הראשונה שבה הם רואים כתם לידה כמו של בתי, וזה חלק מהסיבות שאני נהנית לשתף את התמונות שלה. דברו עם הילדים שלכם, הסבירו להם שכתם לידה זו לא מחלה וזה לא מידבק".

ניקול גם מודעת לכך שכתם הלידה של ווינרי עלול להתפתח חלילה למלנומה (סרטן העור). "הבריאות והאושר שלה הם בראש סדר העדיפויות שלנו", אומרת ניקול. "אנחנו צריכים לפקח עליה כל הזמן עם קרם הגנה, ואני זהירה ביותר בקיץ. אני מגנה על עורה עם קרם הגנה ועם כובעים, ואני יודעת שרופא העור כנראה הולך להיות החבר הכי טוב שלנו כשהיא תגדל - ויחד עם זאת אני רוצה שיתייחסו אליה רגיל, כי היא כל מה שתינוק צריך להיות: התינוקת הכי מאושרת שראיתי אי פעם".

תגיות:פניםכתם לידהפעוטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה