חדשות יהדות

"שמעתי בכאב וחרדה": נשיא המועצת במכתב תנחומים מיוחד למשפחת ח’ורי

מרן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה, שיגר מכתב תנחומים למשפחתו של השוטר שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק: "שמעתי בכאב ובחרדה את הקרבת חייו בגבורה במאבק עיקש למען הצלת חייהם של אחרים"

  • ד' ניסן התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

מרן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'פורת יוסף', שלח מכתב תנחומים למשפחת ח'ורי, האבלה על הירצחו של בנם אמיר, בעת שנאבק מול המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק.

"שמעתי בכאב ובחרדה את מעשיו ופועלו של בנכם אמיר הי"ד, אשר מסר נפשו והקריב את חייו בגבורה ובאצילות במאבק עיקש מול המחבל הצורר ימ"ש למען הצלת חייהם של אחרים, והיא זכות עצומה עבורכם ועבורו על שזכה שרבים ניצלו על ידו", כתב ראש הישיבה.

"אין לי אלא לנחמכם ולברככם, יהי רצון שהרופא לשבורי לב ירפאכם וינחמכם למצוא מזור ונחמה, שלא תדעו עוד צער ויגון, ותעמוד זכותו לכל בני המשפחה הנכבדה עד עולם. אמן כן יהי רצון", סיים ראש הישיבה את מכתבו.

המכתב נשלח מאת מרן חכם שלום כהן על ידי ח"כ אוריאל בוסו, שהגיע אמש (שני) לאוהל האבלים של משפחת ח'ורי בנצרת. בוסו הגיע בשליחותו של ראש הישיבה, כשהוא מלווה ביו"ר המועצה הדתית נוף הגליל, הרב מיכאל אילוז.

בוסו מסר את המכתב לאב השכול, שקרא את תוכנו בפני הנוכחים, ביניהם מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך. האב ציין בהתרגשות כי הם חשים חיבוק גדול ואוהב מכל קצוות העם, כאשר רבים מגיעים לנחם אותם על אובדן החיים הקצרים. עוד ציין האב השכול כי הם לא ציפו לזכות לתנחומיו של גדול הדור.

תגיות:חכם שלום כהןפיגוע בבני ברקאמיר ח'ורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה