חדשות בארץ

נשיא המועצת למשפחות הנרצחים בבני ברק: "מכפרים על הדור כולו"

הגאון רבי שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, למשפחות הנרצחים בבני ברק: "עלינו להתחזק בימים קשים אלו בלימוד התורה, בתפילה וזעקה"

  • ג' ניסן התשפ"ב
נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהןנשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן
אא

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שיגר איגרת ניחומים לבני המשפחות של הרב אבישי יחזקאל הי"ד והרב יעקב שלום הי"ד, שנרצחו בפיגוע הקשה בבני ברק בשבוע שעבר.

את מכתבי הניחומים שלח באמצעות מקורבו סגן ראש עיריית בני ברק גדליהו בן שמעון וביקשו למסור את תנחומיו לבני המשפחה ושמחמת חולשתו קשה היה עליו לבוא ולנחמם כראוי.

את המכתבים פתח נשיא המועצת בהשתתפות בצערן העמוק של המשפחות: "עיני עיני יורדה מים כי רחק ממני מנחם משיב נפשי' על שבר כי הושברנו בהילקח מעימנו יחיד ומיוחד מבני החבורה שקדן ועילוי שזכה לחנך ילדי ישראל במסירות בקדושה ובטהרה הקדוש הר"ר אבישי יחזקאל הי"ד אשר נרצח בידי אויבים בני עוולה ימ"ש כקרבן ציבור לכפר על בני הדור כולו. אוי לנו שכך עלתה בימינו.

עוד הוסיף נשיא המועצת לנחם את המשפחות: "איתא בגמ' שבת קו. "אחד מבני החבורה שמת תדאג כל החבורה כולה". על כן, עלינו להתחזק בימים קשים אלו אשר אויבינו קמים לכלותינו להוסיף זכויות לעילוי נשמתו הטהורה להתחזק בלימוד התורה ובתפילה וזעקה קמיה דקודשא בריך הוא שיאמר די לצרותנו ויגאלנו גאולת עולמים במהרה כי "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל" השתא בעגלה ובזמן קריב, ויהי רצון שלא תוסיפו לדאבה עוד ובבניין ירושלים ננוחם בקרוב בב"א".

הניצולים מהפיגוע בבני ברק, שהסתכלו למחבל בעיניים - "היה כאן נס אחד גדול":

(קרדיט: חדשות 13)

תגיות:נשיא המועצתחכם שלום כהןפיגוע בבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה