חדשות בעולם

אחות שמטפלת בחולים חושפת: אלו 5 הדברים שעליהם אנשים מתחרטים לפני המוות

על מה אנשים מתחרטים רגע לפני המוות? אחות בהוספיס מארה"ב משתפת מה שמעה מחולים רגעים ספורים לפני מותם

  • ב' ניסן התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גו'לי, אחות בהוספיס מארה"ב, מטפלת זה קרוב לעשור באנשים גוססים. בחשבון הטיקטוק שלה היא חשפה מהם 5 הדברים שרובם המוחלט של החולים בהם טיפלה – מתחרטים עליהם רגע לפני מותם.

לדבריה, במהלך עבודתה היא שמעה 5 חרטות מרכזיות, בהם מטופלים שיתפו אותה: "לרוב האנשים בסוף חייהם יש חרטות על כך שלא העריכו את בריאותם, לא העריכו את החיים, את הדברים הקטנים", אמרה ג'ולי. "מרביתם גם מתחרטים שעבדו כל הזמן ולא בילו יותר זמן עם משפחתם".

ג'ולי ציינה כי היא מפרסמת את הדברים בתקווה שמי שקורא אותם – לא יצטרף להתחרט על אותם הדברים. "אל תעבדו כל חייכם אם אתם לא צריכים, או שתהפכו אותם כך שלא תצטרכו. בלו זמן עם אלה שאתם אוהבים, לאו דווקא משפחה, אלא אלה שאתם אוהבים וגורמים לכם להרגיש נאהבים".

ג'ולי סיימה את דבריה וציינה שמדבריהם האחרונים של מטופליה היא למדה "להיות ברגע, לחיות בהווה, להיות אסירת תודה, אל תקחו כמובן מאליו את הבריאות שלכם ואת הדברים הקטנים בחיים שלכם".

המוות. איך אפשר להתמודד עם אובדן? מה ניתן לעשות לעילוי נשמות נפטרים, אם בכלל? והאם הם יודעים שאנו מסייעים להם? את כל השאלות המרתקות האלה ועוד מפנה העיתונאי דודו כהן לרב זמיר כהן. אל תחמיצו:

תגיות:מוותחרטהחולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה